Tetteroo

Werken netjes en goed

Meteren

Bert Ouwerkerk

Geen contact mee te krijgen, harde muziek en "iedereen in gesprek" dag na dag....

Andijk

Paini van Gool

Erg fijn vriendelijk en snel geregeld

Tilburg

Weiss

Nou niet te vreden als ik bel voor een afspraak wordt er gezegd de kachel moet er onder weg zo gezegd zo gedaan, meteen de kachel laten reinigen voor 250 euro. Komt die man binnen zegt ja kan je... Nou niet te vreden als ik bel voor een afspraak wordt er gezegd de kachel moet er onder weg zo gezegd zo gedaan, meteen de kachel laten reinigen voor 250 euro. Komt die man binnen zegt ja kan je niet helpen de kachel moet er eerst onder en dan kun je hem daarna laten reinigen. Maak maar een nieuwe afspraak

Enschede

Verbeke Chris

Vriendelijke en vakkundige service

In welke plaats hebben wij u geholpen?

Vegen van de schoorsteen van houtkachels in Pittem

Annet van Lopik

Vakkundige schoorsteenveger, werkt netjes en schoon tegen een eerlijke prijs

Gameren

L. Daverveld

Omdat de schoorsteenveger die al jaren kwam, onze schoorsteen dit jaar niet geveegd kreeg, hebben we via via contact opgenomen. Vandaag is zonder probleem de schoorsteen geveegd. De werkzaamheden... Omdat de schoorsteenveger die al jaren kwam, onze schoorsteen dit jaar niet geveegd kreeg, hebben we via via contact opgenomen. Vandaag is zonder probleem de schoorsteen geveegd. De werkzaamheden zijn snel en goed uitgevoerd door 2 zeer nette mensen. Waren ook keurig op de afgesproken tijd aanwezig.

Eindhoven

A van Lieshout

Vriendelijke vaklui, het rookkanaal is perfect hersteld zodat we weer veilig kunnen stoken, ze werken vlot door én alles schoon achter gelaten, ik ben er heel blij mee !

Dommelen

Frank van Loon

Keurig werk

Nieuwkuijk

H. Van Asselt

Gewoon goed werk verricht.

Nieuwleusen