Peter Zwart

Goed en snel

julianandorp

Stoepker

De mensen komen netjes op afspraak en zijn vriendelijk en correct. Ook bellen ze jaarlijks om je te herinneren aan de veegbeurt.

Julianadorp

Peter Bos

Goede service, snel en heel mooi schoon!

Lelystad

Gort

Redelijk goed

's-Heerenbroek

Jan van Sluis

De eerste keer kwamen ze een dag te vroeg. Ontkenden dat het een dag later was. Nieuwe afspraak gemaakt. Nu twee maanden later zouden ze in de voormiddag komen. Het is nu 16.00 u nog niemand... De eerste keer kwamen ze een dag te vroeg. Ontkenden dat het een dag later was. Nieuwe afspraak gemaakt. Nu twee maanden later zouden ze in de voormiddag komen. Het is nu 16.00 u nog niemand geweest. Twee keer gebeld en ingesproken. Geen reactie. Wat een k…bedrijf! Al die tijd in de kou gezeten. Mijn man heeft het maar zelf gedaan. Een ster is nog teveel!!!

Bergen op Zoom.

Slecht bedrijf
Zouden vandaag komen tussen 10 en 13 uur. Niet geweest, uiteindelijk om 17.30 uur afgebeld.

Landsmeer

Pauline

Gewoon ouderwets GOED !!!!

Den Haag

Van Beijnen Dakwerken

Van Beijnen had schoongemaakt deze zomer. Ik was nu in deze vakantie-periode blij met advies van Van Beijnen Dakwerken om zelf de kachelpijp schoon te maken. Daardoor vond ik een gat en kwam ik op... Van Beijnen had schoongemaakt deze zomer. Ik was nu in deze vakantie-periode blij met advies van Van Beijnen Dakwerken om zelf de kachelpijp schoon te maken. Daardoor vond ik een gat en kwam ik op het idee om het rooster onderin de kachel schoon te maken; trekt nu weer als een lier! Eindelijk opgelost gelukkig!

Haarlem

Erik

Bekijk de reviews van Van Beijnen Dakwerken. Oplichters eerste klas! Komen afspraken niet na, troggelen geld uit je zak en zijn daarna niet meer bereikbaar. Aanpakken moeten ze deze gasten! Een... Bekijk de reviews van Van Beijnen Dakwerken. Oplichters eerste klas! Komen afspraken niet na, troggelen geld uit je zak en zijn daarna niet meer bereikbaar. Aanpakken moeten ze deze gasten! Een gewaarschuwd mens…

Veenendaal

Hondenpension van Weersch

Vandaag afspraak, gewacht van 8-17, niet afgebeld en ook niet gekomen.
Vandaag afspraak, gewacht van 8-17, niet afgebeld en ook niet gekomen.
Zelfs om 11.00 uur nog geappt, antwoord was we bellen half uurtje vantevoren, niets gehoord en dan zit je de hele dag in de kou want mijn 2 kachels zijn de hoofdverwarming.
Service van niets dus………….

Meerssen