Hondenpension van Weersch

Vandaag afspraak, gewacht van 8-17, niet afgebeld en ook niet gekomen.
Vandaag afspraak, gewacht van 8-17, niet afgebeld en ook niet gekomen.
Zelfs om 11.00 uur nog geappt, antwoord was we bellen half uurtje vantevoren, niets gehoord en dan zit je de hele dag in de kou want mijn 2 kachels zijn de hoofdverwarming.
Service van niets dus………….

Meerssen

J Nouwens

Prima en netjes gewerkt

Helmond

Van Beijnen dakwerken -AON

Vorig jaar goede ervaring echter dit jaar zeer onprofessioneel bedrijf gestuurd genaamd van Beijnen dakwerken en AON. 3 maanden aan het lijntje gehouden voor het aansluiten van houtkachel aan... Vorig jaar goede ervaring echter dit jaar zeer onprofessioneel bedrijf gestuurd genaamd van Beijnen dakwerken en AON. 3 maanden aan het lijntje gehouden voor het aansluiten van houtkachel aan bestaande rookkanaal. Afspraken niet nagekomen door niet op te komen dag. Slechte service en bereikbaarheid. Tip voor schoorsteenbrigade, ga niet in de zee met bedrijven die hun afspraken niet nakomen!

Roermond

A. Voorberg

Van onderaf geveegd; dat wist ik niet van te voren. Er kwamen 2 mensen en zouden een half uur van te voren bellen; niet gebeurd. 1 man schreef de rekening en was hiermee bijna langer bezig dan het... Van onderaf geveegd; dat wist ik niet van te voren. Er kwamen 2 mensen en zouden een half uur van te voren bellen; niet gebeurd. 1 man schreef de rekening en was hiermee bijna langer bezig dan het vegen zelf. Binnen 8 minuten was het klaar: 1 x de borstel erin! Ik heb echt niet het idee dat ik veilig kan stoken.

Nijkerk

Leuven

Ze gaven advies over de kap, nam de emmer roet mee.
En lieten de grond rond de pijp vol met roet achter. Netjes achtergelaten doen ze dus niet.

Amsterdam

Van Riel

Keurig op tijd zaterdag 3-12-22 en netjes gewerkt en geveegd !

Tilburg

Euverman

Hele slechte ervaring. 3x een afspraak gemaakt en 3x zijn ze niet geweest. Waardeloos bedrijf.

Almelo

Jacobs

Ik heb vorige week gebeld voor de schoorsteen te laten vegen. Deze was in januari geïnspecteerd met camera na een schoorsteenbrand.
Hebben toen een nieuwe kap gemonteerd. Vorige week kwam de...
Hebben toen een nieuwe kap gemonteerd. Vorige week kwam de monteur binnen met de vraag hoe doen andere dit. Toen is hij naar de kachel gelopen en vroeg mij hoe hij hier achterin kwam. Heb hem gezegd dat hij de kachel moest terug trekken. Het is een kachel met achteruitgang. Hij is vervolgens naar boven gegaan. Heeft volgens zijn zeggen de schoorsteen geveegd. Is naar beneden gekomen. Wij hebben toen samen de kachel naar voren getrokken en hij heeft de doorvoer iets schoon gemaakt maar volgens mij niet het asreservoir onder aan de schoorsteenpijp. Op tijd van 10 minuten was hij klaar. Ik had hier geen goed gevoel bij en ben zelf het dak op gegaan. Maar kon niets zien. Heb toen teruggebeld met dit verhaal. Ze hebben toen een andere monteur laten komen voor te inspecteren. Ook deze monteurs hebben de kachel niet terug getrokken en geen asreservoir schoongemaakt. Kwamen wel met de vermelding dat de kap defect was Deze was wel behoorlijk vuil. Er was schijnbaar een schoorsteenbrand geweest. Ik moet zeggen , ben zelf wederom gaan kijken en er zat behoorlijke aanslag in de kap. ( was volgens mij vorige week niet). Ik kreeg toen gezegd dat er een verkeerde kap op zat. ( door hun geïnstalleerd 10 maanden geleden)
Ik moest een kap monteren van meer als 400 euro.
Ik moet zeggen mijn vertrouwen is totaal weg. Zal ook nooit meer iets door hun laten doen. Als je de het asreservoir niet leeg maakt vat dit ook vlam en is een schoorsteenbrand onvermijdelijk.
Tot nooit meer.

Maastricht

Voeten

Je weet niet wie je in huis haalt omdat ze andere schoorsteenvegers inzetten. De schoorsteenbrigade kan er misschien niets aan doen want ze bemiddelen niet, dat is conform hun algemene voorwaarden.... Je weet niet wie je in huis haalt omdat ze andere schoorsteenvegers inzetten. De schoorsteenbrigade kan er misschien niets aan doen want ze bemiddelen niet, dat is conform hun algemene voorwaarden. Mijn advies is om schoorsteenvegers alleen te laten vegen en geen ander werk te laten doen. Bij mij is een kap vervangen voor 400 euro, dat leek een goed idee. Echter het bedrijf dat langskwam heeft de kap niet goed geplaatst en kon na contact daarover ook niet aantonen dat de prijs correct was. Na een half jaar discussie heb ik het zelf opgelost om de volgende reden: het bedrijf "Uw Dakbeheerder" begrijpt niet hoe een aspirotor werkt en snapt het probleem na meerdere telefoontjes en mails met uitleg ook niet. Telefonisch werd ik meermalen op intimiderende wijze behandeld. Een keer werd hij heel boos met de melding 'hoe komt u aan mijn nummer'. Hij belde mij daar een keer mee dus hoe gek is het om daarop terug te bellen? Het gesprek daarna wist hij herhaaldelijk te melden dat ik een hele irritante man ben. Ik moest mijn mond houden. Zo'n bedrijf durf ik niet meer langs te laten komen.

Doorn

Jan Bentink

Gemaakte afspraak keurig na gekomen. Geen frasen als andere vegers. Netjes alles achtergelaten. Kwaliteit!!

Son en Breugel