Michael

De afspraak vond plaats op hele korte termijn (gisteren gebeld, vandaag langsgekomen). De schouw werd grondig en snel geveegd. Het stof werd opgekuist. De service was vriendelijk en deskundig. Zeker... De afspraak vond plaats op hele korte termijn (gisteren gebeld, vandaag langsgekomen). De schouw werd grondig en snel geveegd. Het stof werd opgekuist. De service was vriendelijk en deskundig. Zeker een aanrader!

Brugge

Gheysens Veronique

Vlot en proper werk!

Gullegem

Verhaepe Johan

Snel , efficiënt, vriendelijk en vlotte omgang met de schoorsteenveger. Een toppertje :) én coronaveilig ;)

Ieper

van loo

1 woord; ONBEKWAAM.

Brecht

Carine Yde

Vlotte service, snelle interventie !

Kachtem

inneke

Super snelle service zeer tevreden! Ik raad iedereen deze aan!

Rollegem

Magnus

Goed gedaan snel enop het afgesproken tijdstip

Duffel

Moesten per se via mijn dak bij de buren werken. Zonder mijn toestemming te vragen of nog maar iets te laten weten begonnen ze mijn dakpannen te verleggen en te klimmen. Ik heb hen hierop... Moesten per se via mijn dak bij de buren werken. Zonder mijn toestemming te vragen of nog maar iets te laten weten begonnen ze mijn dakpannen te verleggen en te klimmen. Ik heb hen hierop vriendelijk aangesproken en kreeg een uitbrander van jewelste. Ik zei hen dat dat zolang ze alles maar weer goed leggen achteraf het OK is. Ze hebben de dakpannen gewoon open laten liggen!! Toen de buren hiervoor belden hebben ze gezegd (geroepen) dat dat niet kon en legden ze af. We hebben nochtans foto's getrokken van hoe ze het hebben achtergelaten. Het regent hier zo binnen en straks zit ik met vocht of is m'n elektriciteit kapot! Schande is het!

Kruibeke

Conny Mostmans

De twee mannen die bij ons zijn langs geweest om twee schoorstenen te poetsen waren zeer vriendelijk en hebben hun werk erg goed gedaan. De schoorstenen werden zeer grondig gepoetst met de nodige... De twee mannen die bij ons zijn langs geweest om twee schoorstenen te poetsen waren zeer vriendelijk en hebben hun werk erg goed gedaan. De schoorstenen werden zeer grondig gepoetst met de nodige uitleg over wat ze deden. Het bleek dat onze schoorstenen de vorige jaren nooit erg goed gepoetst werden en deze mannen hebben ons hierop gewezen en de schoorstenen spic en span gemaakt. Bovendien werkten deze mannen ook zeer proper en hebben zij hetgeen ze toch vuil hebben gemaakt achteraf opgepoetst. Wij bellen "De Schoorsteenbrigade" zeker en vast volgend jaar weer op voor het poetsen van onze schoorstenen.

Beerse

Guldentops