bollaerts rudi

Correcte afspraak - schouwveger was op tijd en deed het werk grondig - perfecte afwerking - vriendelijk personeel.

3150 Wespelaar

Vincent Hoirelbeke

Zeer snelle en professionele schoorsteenveger. Aan te raden

Heverlee

Mechelmans Leen

Aangename werkman en vlot gepoetst

Rillaar

Vander Hulst

Zeer vriendelijk ,vlug geholpen.

Bertem

Sara Nagels

Zeer grondig

Halen

VNS

Maak geen volgende afspraak voor bijvoorbeeld schouwherstel, want deze schoorsteenvegers sturen, zoals de meeste schoorsteenvegers, hun kat. Gelooft er niks van wanneer ze zeggen u in dat geval te... Maak geen volgende afspraak voor bijvoorbeeld schouwherstel, want deze schoorsteenvegers sturen, zoals de meeste schoorsteenvegers, hun kat. Gelooft er niks van wanneer ze zeggen u in dat geval te zullen terugbellen. Eén van de problemen is dat al die vaklui zich op websites voor heel het land aanbieden, veel te veel afspraken tegelijk maken en die afspraken dan niet kunnen nakomen. Een gebrek aan opvoeding en respect voor de medemens, daar heeft die boertigheid eveneens mee te maken.

Mechelen

raymaekers johny

Vriendelijk , goed werk verricht

schaffen.

Maes hedwig

Zeer klantvriendelijke en zeer snelle bediening, wij zijn zeer tevreden

moorslede

Tinne jonckers

Niet goed, hij was heel onvriendelijk en we hadden gevraagd voor ook de goten te reinigen, dat heeft hij niet gedaan want was teveel werk en hij zei letterlijk doordat hij hier was hij een grote... Niet goed, hij was heel onvriendelijk en we hadden gevraagd voor ook de goten te reinigen, dat heeft hij niet gedaan want was teveel werk en hij zei letterlijk doordat hij hier was hij een grote klant misliep.Ik heb dan gevraagd om ons een offerte te bezorgen van de goten en hij keek echt raar en zei dat is veel werk en kost veel, hij was hier echt tegen zijn zin, jammer voor diegene die hun job wel graag doen. Jammer maar ik zoek wel iemand anders.

Minderhout

Peter