Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Mega Storage BV-D. Peters

Een garagedeur besteld voor een opslagunit, deze was snel geleverd.
Een garagedeur besteld voor een opslagunit, deze was snel geleverd.
Een paar kleine problemen, maar deze werden goed en snel verholpen door de zeer vriendelijke dames van de Rooij garagedeuren. Wij moeten nog meer units bouwen en zullen zeker hier onze verdere garagedeuren hier aankopen.

Zeer goede service!

Berend Drenthen

Kort en bondig en 1 bedrag komt niets meer bij

De beide dames op de verkoop!!

Zo doorgaan

IDB

Ik heb hieronder mijn ervaring uiteengezet.

prijs/kwaliteit verhouding

montage vind ik wat aan de magere kant. Ik heb zelf de elektra aangesloten. Is door jullie monteur gewoon met mijn werkplaats-verlengsnoer aangelegd. En het is niet waterpas/recht gemonteerd. Het... montage vind ik wat aan de magere kant. Ik heb zelf de elektra aangesloten. Is door jullie monteur gewoon met mijn werkplaats-verlengsnoer aangelegd. En het is niet waterpas/recht gemonteerd. Het sluit aan de zijkant en onderkant niet goed af. Hang- en sluitwerk zit er ook een beetje schots en scheef op gemonteerd. dat is erg jammer.

Piet

Ik had een verbogen sectionaldeur scharnier. Heb daarop contact opgenomen met De Rooij. Na tel. overleg heb ik een mail gestuurd met een foto van het bewuste onderdeel.
De volgende dag al had...
De volgende dag al had ik een vervangend scharnier. Helemaal dikke prima. En ook nog eens service van de zaak werd mij gemaild, nadat ik een mail had gestuurd om een factuur voor het geleverde scharnier. Echt een hele prima service.

Na het probleem voorgelegd te hebben, wordt er direct actie ondernomen.

heb ik zo even niet paraat

Henk van Voorst

Na websitecontact, mailcontact, telefonisch contact snel duidelijkheid omtrent wat er gebeuren moest en wat dat zou gaan kosten. Daarna volgens afspraak perfect uitgevoerd. Kleine tegenslagen bij de... Na websitecontact, mailcontact, telefonisch contact snel duidelijkheid omtrent wat er gebeuren moest en wat dat zou gaan kosten. Daarna volgens afspraak perfect uitgevoerd. Kleine tegenslagen bij de installatie (plafond garage te laag) zonder mekkeren overwonnen. Prettige 'geen gezeur' leverancier.

patrick klus

Ben zeer tevreden

eer goede cervice

Rick.Westbeek

Een zeer betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen.

Van begin tot eind helemaal goed
Van begin tot eind helemaal goed
Fase 1 offerte aanvraag binnen 24 beantwoordt, 2 opgegeven offerte prijs erg strak, 3 snelle levering en montage binnen 2 weken, 3 leveren en montage geheel conform offerte geen verrassingen achteraf. 3 achteraf bestelde extra's zoals briefen bus en daglicht ramen direct bij de montage meegenomen dus geen na leveringen en extra montage nodig.

Geen punten gevonden.

B obdam

Snelle reactie met vragen of onduidelijkheden dit is erg prettig
algemene ervaring . Top bedrijf

Vriendelijke monteurs en bovendien harde werkers half 9 aangekomen en half 11 alles gereed en klaar

1 van de zenders is defect .( deze wordt nageleverd )

Mieke Karseboom

M.b.t. contact en levering prima. Behalve de montage was m.i. onvolledig en te weinig info hierover. Waardoor ik geen afgewerkt product heb gekregen . Hetgeen ik wel gewild had. Erbij opmerkend dat... M.b.t. contact en levering prima. Behalve de montage was m.i. onvolledig en te weinig info hierover. Waardoor ik geen afgewerkt product heb gekregen . Hetgeen ik wel gewild had. Erbij opmerkend dat de kostprijs, achteraf gezien, daardoor vele hoger zal worden dan begroot. Buiten de ellende om. Erg Jammer gelet dit niet behoeft.

Snelheid en leveren van een pracht deur.

Afwerking van het overige, aan het huis, onvolledig dan wel niet gedaan en schade aan de gipswanden veroorzaakt. M.a.w een pracht deur welke zijn doel voorbij streeft . Gelet er na montage geen... Afwerking van het overige, aan het huis, onvolledig dan wel niet gedaan en schade aan de gipswanden veroorzaakt. M.a.w een pracht deur welke zijn doel voorbij streeft . Gelet er na montage geen afwerking heeft plaatsgevonden. Welke nu door een ander bedrijf dient plaats te vinden . Buiten het feit om, dat ik gedacht dat alles compleet zou zijn. Wij hadden graag gezien dat de deur volledig was afgewerkt. Het niet volledig afgewerkt zijn , buiten het schilderwerk om, was ons niet bekend.

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Uiteraard is het ons streven om altijd zo volledig mogelijk te zijn in hetgeen wij aan werkzaamheden bij u komen uitvoeren. Zodat u niet voor verassingen komt te staan. Voor ons is dit een leerpunt... Uiteraard is het ons streven om altijd zo volledig mogelijk te zijn in hetgeen wij aan werkzaamheden bij u komen uitvoeren. Zodat u niet voor verassingen komt te staan. Voor ons is dit een leerpunt om dit duidelijker naar onze klanten te communiceren. Ik dank u voor uw reactie en hoop dat u nog vele jaren plezier heeft van uw nieuwe garagedeur.

Fam. Akkerman

Snel, professioneel en vriendelijk geholpen. Top bedrijf en zou het bij iedereen aanbevelen!

Kwalitatief zeer goede Garagedeur die zich kan zeker kan meten met de alom bestaande merken in de markt.

Nvt