Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Mieke Karseboom

M.b.t. contact en levering prima. Behalve de montage was m.i. onvolledig en te weinig info hierover. Waardoor ik geen afgewerkt product heb gekregen . Hetgeen ik wel gewild had. Erbij opmerkend dat de kostprijs, achteraf gezien, daardoor vele hoger zal worden dan begroot. Buiten de ellende om. Erg Jammer gelet dit niet behoeft.

Snelheid en leveren van een pracht deur.

Afwerking van het overige, aan het huis, onvolledig dan wel niet gedaan en schade aan de gipswanden veroorzaakt. M.a.w een pracht deur welke zijn doel voorbij streeft . Gelet er na montage geen afwerking heeft plaatsgevonden. Welke nu door een ander bedrijf dient plaats te vinden . Buiten het feit om, dat ik gedacht dat alles compleet zou zijn. Wij hadden graag gezien dat de deur volledig was afgewerkt. Het niet volledig afgewerkt zijn , buiten het schilderwerk om, was ons niet bekend.

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Uiteraard is het ons streven om altijd zo volledig mogelijk te zijn in hetgeen wij aan werkzaamheden bij u komen uitvoeren. Zodat u niet voor verassingen komt te staan. Voor ons is dit een leerpunt om dit duidelijker naar onze klanten te communiceren. Ik dank u voor uw reactie en hoop dat u nog vele jaren plezier heeft van uw nieuwe garagedeur.

Score voor De Rooij Garagedeuren: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: kleding