Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

W.F. Van Andel

Een duidelijke en overzichtelijke website. Onze bestelling (2x Casettemotief) was dan ook gemakkelijk en snel geplaatst. Dat gold trouwens ook voor de levering, echt top!

Fam. ter Horst

We zijn erg blij met onze nieuwe garagedeur en de snelle service. Mijn man en ik zijn op leeftijd maar de (eigen) installatie was desondanks geen probleem. Kortom: zeer tevreden.

Ornée

Snelle service en goed bereikbaar voor aanvullende informatie

Snelle reactie op vragen en alles is keurig volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd.

nee, perfecte service!

Raymond Bosscher

Klantgericht, luisteren naar de wensen en komen met een totaaloplossing

Zeer vriendelijk personeel

keep up the good work!

Marloes Smilde

Nadat ik eenvoudig een vrijblijvende offerte had aangevraagd via de website heb ik een sectionale poort in antracietgrijs besteld. De garagedeur werd na 1,5 week bij mij thuis afgeleverd en... Nadat ik eenvoudig een vrijblijvende offerte had aangevraagd via de website heb ik een sectionale poort in antracietgrijs besteld. De garagedeur werd na 1,5 week bij mij thuis afgeleverd en gemonteerd. Ik ben vriendelijk geholpen bij De Rooij Garagedeuren.

Een sterk punt van De Rooij Garagedeuren is dat ze meedenkend zijn en oplossingsgericht denken.

Stefan

Heb twee garagedeuren besteld. Zijn leuke dames die ze bezorgen!

Makkelijk contact te krjigen via telefoon of e-mail.

A. Krikke

Zeer servicegericht en levert goede kwaliteit.

Snel, correct, meedenkend en goede kennis van zaken.

Ga zo door! Wij zijn erg tevreden met onze garagedeur!

Lichtenberg

Goede kennis van zaken en ze zijn bereid mee te denken, snel in communicatie en afhandeling. Erg prettig bedrijf!

Snel, correct, meedenkend, goede kennis van zaken.

Veen

Soepel en vlekkeloos

Klantvriendelijk, snelle levering, prima kwaliteit

A. Ploeger

Via De Rooij Garagedeuren recentelijk een sectionale garagedeur gekocht, inclusief montage. Na een voorspoedig telefonisch contact en heldere overzichtelijke offerte werd de deur zeer snel... Via De Rooij Garagedeuren recentelijk een sectionale garagedeur gekocht, inclusief montage. Na een voorspoedig telefonisch contact en heldere overzichtelijke offerte werd de deur zeer snel afgeleverd( binnen 1 week!) en gemonteerd. Erg professionele medewerkers met verstand van zaken. Daarnaast is de garagedeur van goede kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs. Al met al zijn we erg tevreden en zullen dit bedrijf dan ook zeker aanraden bij onze vrienden en kenissen.

- Klantvriendelijk
- Verstand van zaken