Vind u onze website duidelijk?
Was onze monteur op tijd?
Hoe heeft u de telefonische service ervaren tijdens het maken van uw afspraak?
Kwam onze monteur duidelijk en vakkundig over?

Prenen

Goede service en een juiste uitleg wat de monteur aan het doen was

Eerst camerainspectie, daarna in twee dagen het gehele riool vernieuwd. Twee professionals, hard gewerkt onder slechte omstandigheden. Complimenten!

D. van Dongen

Probleem was slechte afvoer bijkeuken met wasmachine en vaatwasser. Met behulp ontstopmachine en camera ontdekte de monteur breuk in afvoer in de tuin door verzakking. Heel snel heeft monteur de... Probleem was slechte afvoer bijkeuken met wasmachine en vaatwasser. Met behulp ontstopmachine en camera ontdekte de monteur breuk in afvoer in de tuin door verzakking. Heel snel heeft monteur de breuk opgegraven en leidingen ontdaan van zand en aarde. Zelf heb ik i.o.m. monteur kapotte stuk leiding laten repareren. Erg blij met oplossing van probleem, erg professioneel uitgevoerd met doeltreffend materiaal.

Zuis Scharwoude

Anderson

Niet alleen het bedrijf maar ook de telefoniste en zowel de man die het probleem moest oplossen kwamen
professioneel over en het ook werkelijk zo metname de uitleg waarom en waardoor en het enthousiasme
van de rioolman kwam goed over.

Robin Jansen

Prima service. Goed advies. Nette afwerking.

H. van der Burg

Uitstekend geholpen tegen een schappelijke prijs!

Prima, vakkundig, goed informerend

zaanstad

Afspraken goed nagekomen, vriendelijke medewerker, nette en vlotte manier van werken

kapsalon ellen

Hij had het bij het verkeerde eind waardoor ik een hoop l
kosten moest maken hij zag namelijk een gat in de pijp terwijl het een schampoo dopje was dus een beetje slordig

langedijk