Vind u onze website duidelijk?
Was onze monteur op tijd?
Hoe heeft u de telefonische service ervaren tijdens het maken van uw afspraak?
Kwam onze monteur duidelijk en vakkundig over?

Ben

Andere regio namelijk:

Nee

Snel en deskundig.

Appelman

Werknemer kon verstopping niet oplossen. Er zaten "vreemde, harde"dingen in de riolering en het was waarschijnlijk de gemeentelijke riolering die verstopt was. Gemeente gebeld, die kwam binnen een... Werknemer kon verstopping niet oplossen. Er zaten "vreemde, harde"dingen in de riolering en het was waarschijnlijk de gemeentelijke riolering die verstopt was. Gemeente gebeld, die kwam binnen een uur en heeft de verstopping verholpen, hoewel deze op ons erf bleek te zitten. Camera-inspectie door gemeente leverde duidelijk beeld op van wortelgroei bij aansluitstuk in rioolbuis. Kortom: Gemeente Langedijk bedankt voor het gratis verhelpen van de verstopping en de diagnose van het probleem. Rioolmeester "bedankt" voor de rekening van ruim E 180,00 voor het niet oplossen en de schuld onterecht afschuiven op gemeentelijk riool.

Verstopping vakkundig opgelost en dat is fijn.

Tom Fekkes

Prima. Snel en effectief.

Homan

Goede dienstverlening

Andere regio namelijk:

Heemskerk

Ik heb goede ervaringen met de rioolmeester! Door inspectie met een camera is gebleken dat het riool bij de fundering was afgebroken. Monteur heeft eerst een nood reparatie uitgevoerd zodat ik... Ik heb goede ervaringen met de rioolmeester! Door inspectie met een camera is gebleken dat het riool bij de fundering was afgebroken. Monteur heeft eerst een nood reparatie uitgevoerd zodat ik meteen weer gebruik kon maken van het riool.Daarnaast kreeg ik nuttige tips om e.e.a. zelfstandig te repareren.

Sijsling

Duidelijk snel ervaren

Jana

Monteur ging na afloop naar zijn bus om een bon te maken maar deed er zo lang over dat wij op een gegeven moment gingen kijken waar hij blijft. Hij zat in zijn bus en was nog niet met de bon bezig,... Monteur ging na afloop naar zijn bus om een bon te maken maar deed er zo lang over dat wij op een gegeven moment gingen kijken waar hij blijft. Hij zat in zijn bus en was nog niet met de bon bezig, want dat begon hij pas te doen toen ik er bij stond. Hierdoor was meer dan een kwartier verspild maar werd het wel als een volledige halfuur bij de factuur opgeteld. Hier ben ik zeer teleurgesteld over, ik sprak de monteur er op aan maar hij zei dat ik het met het bedrijf op moet nemen als het mij niet bevalt, dat het de standaard manier van doen is. Ik vind dat hij gewoon tijd zat te rekken en dan ook nog in hun voordeel de tijd af ging ronden.