Vind u onze website duidelijk?
Was onze monteur op tijd?
Hoe heeft u de telefonische service ervaren tijdens het maken van uw afspraak?
Kwam onze monteur duidelijk en vakkundig over?

Rogier Bekker

De werknemer was duidelijk en vakkundig waarbij er opgemerkt werd dat de erf put stuk was en de gemeente langs moest komen om vervolgens met jullie een afspraak te maken om dit te repareren maar... De werknemer was duidelijk en vakkundig waarbij er opgemerkt werd dat de erf put stuk was en de gemeente langs moest komen om vervolgens met jullie een afspraak te maken om dit te repareren maar vanwege kerstsluiting jullie in gebreke bleven en wij een maand moesten wachten tot jullie ons in konden plannen! Ongelooflijk als je riool stuk is en niet kan douchen en niet naar de wc kan en jullie wel direct de inspectie camera kosten door ons laten pinnen maar vervolgens de klant laat barsten

Tevreden over het vervangen van het oude riool maar de afwerking laat te wensen over.
Nadat er eerst een camera inspectie is gedaan heb ik een offerte aangevraagd .
De situatie ter...
Nadat er eerst een camera inspectie is gedaan heb ik een offerte aangevraagd .
De situatie ter plekke was voor het bedrijf dus bekend. In de offerte was alleen totaal prijs vermeld. Later om specificatie gevraagd en ook gekregen.
Nadat eerst alles (35m) met een happertje is open gegraven is - zover ik het kan beoordelen - het riool vakkundig gelegd. Zelf nog even foto's gemaakt hoe en waar alles ligt voordat de grond weer dicht werd gegooid.
Het is dat de medewerker heel schappelijk was en e.e.a. toch nog zo goed en kwaad als het kon de bestrating deels weer heeft teruggelegd. Nu na enkele weken is het inderdaad behoorlijk verzakt!!! Wat hij ook al zei dat het ging gebeuren.
De steeg plm 10 meter hebben ze dichtgegooid. Maar verder ook niet meer de tegels erin gelegd. Ook vanwege het feit dat het toch weer behoorlijk zal gaan verzakken.
Telefonisch heb ik bij het bedrijf vooraf nog gevraagd hoe het na het neerleggen van het riool wordt achtergelaten.
"We leggen de bestrating weer terug maar mevrouw we zijn geen bestratingsbedrijf hé."
Maar als het bedrijf uit ervaring weet dat de grond nog zoveel gaat inzakken waarom dan niet eerst een drilmachientje eroverheen. Dat zal op het totale bedrag ook de niet kosten zijn. Nu moet e.e.a. toch weer opnieuw gelegd worden.
Jammer een kleine moeite wat de klus goed achterlaat. En een tevreden klant.
Bovendien is er vooraf op 3 dagen 2 personen gerekend. Ze zijn zeker niet alle dagdelen met 2 personen geweest.. De laatste halve dag ook 1 persoon en deze werd alweer opgedragen om door te gaan naar een volgende klus. De medewerker heeft gedaan wat hij kon. Personeel prima maar ligt meer aan de werkvoorbereiding en planning denk ik.
Zal het bedrijf wel aanbevelen maar dan wel met het advies om duidelijke afspraken te maken omtrent het eventueel terugleggen van bestrating. En zonodig zelf een trilmachientje te huren.

Langedijk

Perfect alles zeer na wens!!! Top

Uitstekend

neen

Agnes Vader

Prima, super opgelost en goede service, nette klantbehandeling

Verstopping afvoer (bleek hoofdriool te zijn)

Zaanstreek

Monteur kwam volgens afspraak in de middag. Monteur zocht een ingang voor de riool, maar kon deze niet goed vinden. Garage, voorkant, regenpijp gat geboord?,etc.. Toen tenslotte maar via de WC... Monteur kwam volgens afspraak in de middag. Monteur zocht een ingang voor de riool, maar kon deze niet goed vinden. Garage, voorkant, regenpijp gat geboord?,etc.. Toen tenslotte maar via de WC ontstoppen. Daarbij direct camera inspectie. Monteur liet via de camera zien dat de ontstopping opgelost was, alleen helder water, wel gaf hij aan dat de riool verzakt was en vervangen moest worden, want er stond nog wel water in. Kreeg een offerte voor complete riool vervanging na enkele dagen. Na ongeveer 4-5 dagen bleek de riool toch weer verstopt te zijn. Toen zelf naar de Grensput gezocht en wel gevonden. Deze stond dus helemaal vol, was dus niet te zien op de camera inspectie, vind ik vreemd? Gemeente op zondag grensput doorgespoten, erg vriendelijk en goed. verstopping is dus nu opgelost zonder uitgaven van een geheel nieuwe rioolstelsel. Water loopt nu goed door, getest door WC en emmers water in de garage. Werkzaamheden rioolmeester heeft niet de verstopping verholpen, alleen tijdelijk wat ruimte gegeven in de leidingen. Door paniek klantzijde ben je met alles snel tevreden, jammer. Ik zal het bedrijf alleen aanbevelen als je zeker weet dat het een echte verstopping is, dan zijn ze wel goed.

Rioolinspectie is prima verlopen.
Het verhelpen en of verkrijgen van een gewenste offerte een ramp

Noppes Grooteboek

Voor het probleem met ons toilet in de winkel was de service voldoende.