Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

007

Zeer vriendelijk personeel, die er ook al lang werken.
Geeft vertrouwd gevoel.

Arnhem

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer 007, hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij zijn graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke... Beste heer 007, hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor een review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij zijn graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Connie

Zeer goed, maar moest vandaag erg lang wachten, met nog 4 mensen in de wacht ruimte. Maddy was er niet, dan gebeurt dat niet.

Tilburg

Geen,

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Connie, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij gebruiken uw feedback ter algemene verbetering. Soms kan het gebeuren dat de aanwezige privékamers reeds bezet zijn en... Beste Connie, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij gebruiken uw feedback ter algemene verbetering. Soms kan het gebeuren dat de aanwezige privékamers reeds bezet zijn en dat er meerdere klanten op een zelfde moment de kluis willen bezoeken. Wij vragen om uw begrip als dit gebeurd. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

M.H.L. Jochemus

Heel erg vriendelijk en servicegericht

Haarlem

Haydar tatli

Vriendelijke

Rotterdam blak

G.A. Bergman

Wij werden heel netjes geholpen door vriendelijke mensen.

Almelop

Behulpzaam, vriendelijk

Hilversum

Zou het niet weten

JW

Gemotiveerde en servicegerichte medewerkers. Bij het openen van een safeloket geen losse eindjes door duidelijkheid en snelle reactie op vragen.

Arnhem

Bij mijn eerste bezoek stond ik voor de verkeerde deur bij de hoofdingang op nr.5. Misschien bij de 1e afspraak-bevestiging niet alleen even het adres maar ook even vermelden dat je iets verder moet... Bij mijn eerste bezoek stond ik voor de verkeerde deur bij de hoofdingang op nr.5. Misschien bij de 1e afspraak-bevestiging niet alleen even het adres maar ook even vermelden dat je iets verder moet lopen voor de aparte ingang van DNK.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geacht heer JW, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u tevreden bent over de wijze hoe u geholpen bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend... Geacht heer JW, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u tevreden bent over de wijze hoe u geholpen bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Baumgarten Beheer BV

Prima!

Amsterdam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw (anoniem), hartelijk dank voor uw mooie waardering. Wij helpen graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijk groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

sukru

Door medewerker netjes opgevangen bij het eerste bezoek voldoende institutie gekregen alle informatie en alle vragen beantwoord gekregen geen vraagtekens meer in Hooft bij vertrek

Nijmegen

Momenteel niets

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Sukru, bedankt dat u de moeite genomen heeft voor een positieve review. Fijn dat al uw vragen naar tevredenheid beantwoord zijn. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend... Beste heer Sukru, bedankt dat u de moeite genomen heeft voor een positieve review. Fijn dat al uw vragen naar tevredenheid beantwoord zijn. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis