Desiree Bruins

Snelle service door de Glasambulance!

Toen ik belde dat bij mij thuis een ruit kapot gewaaid was (en niet wist waar ik moest beginnen want ik had nog nooit een ruit hoeven laten vervangen!) toen werd ik allereerst keurig te woord... Toen ik belde dat bij mij thuis een ruit kapot gewaaid was (en niet wist waar ik moest beginnen want ik had nog nooit een ruit hoeven laten vervangen!) toen werd ik allereerst keurig te woord gestaan door de telefoniste. Zij legde mij uit wat ik wel en juist niet moest doen. En stelde vast dat het snel gemaakt moest worden want ik heb kinderen (dat had zij opgemaakt uit ons telefoongesprek).
Slechts 1,5 uur later zat er een nieuwe ruit in en was alle ravage opgeruimd!
De onderste glaslat was verrot en ook die is keurig vervangen: zelfs de gaatjes zijn gedicht met stopverf en de glaslat is gegrond afgeleverd! Heel fijn voor een alleenstaande moeder die op deze manier erg netjes is geholpen!
Ook alles keurig afgehandeld met de verzekering: ik hoefde alleen bij afleveren een handtekening te zetten en klaar! Heel erg bedankt Glasambulance! Ik zeg het voort....

T.. Janssen duyghuysen

Snelle service!

Goede communicatie en zorgvuldige afwerking!

abdel

Goede service

Aardige en nette mensen. Ze hebben vakkundig het glas vervangen in korte tijd.

Mark Janssen

Bedankt Glasambulance.

Snelle levering, ervaren glaszetters, en alles keurig afgewerkt en netjes achtergelaten.
Bedankt heren.

T. Lemain

Vriendelijke en behulpzame vakmensen!

Na een inbraakpoging hadden wij behoorlijke schade aan deuren en kozijnen. Wij hebben toen de Glasambulance ingeschakeld. Vanaf het eerste telefoontje bleken het vriendelijke en behulpzame... Na een inbraakpoging hadden wij behoorlijke schade aan deuren en kozijnen. Wij hebben toen de Glasambulance ingeschakeld. Vanaf het eerste telefoontje bleken het vriendelijke en behulpzame vakmensen. Dat beeld is niet meer veranderd. Zij namen na de eerste inspectie alle rompslomp uit handen, inclusief het contact met de verzekeringsmaatschappij. Inmiddels is alles naar tevredenheid hersteld. Zeer tevreden over de Glasambulance!

wagelmans

Velux dakraam vervangen

Prima afgehandeld!

gerrie duits

Geweldig klasse

goed en net personeel goede service en erg hulpvaardig

Schoonderbeek

Fantastische vakmanschap

Snel,beleefde benadering en kwaliteit dat werd geleverd

verhees

Uitmuntende dienstverlening

de gebroken glasruit is vlot en vakkundig - en bijzonder vriendelijk- vervangen.

Geertsema

Prima geregeld.

extra info mbt tel en brief per post. Aardig en zeker snelle afhandeling. Weten waarvoor we bellen.