Dijkstra

Plaatsen van een glazen trap. Wat een puinhoop. Kris kras gelegd. Afstand naar de muur per trede verschillend. Afstand naar de as van de trap heel verschillend. Vastkitten: geen enkele... Plaatsen van een glazen trap. Wat een puinhoop. Kris kras gelegd. Afstand naar de muur per trede verschillend. Afstand naar de as van de trap heel verschillend. Vastkitten: geen enkele bevestigingspunt van kit is gelijk. Zelfs open stukken tussen kit. Vingerafdrukken op glas en metalen drager die ik nu na plaatsen van glas niet kan schoonmaken. Kurken vierkantjes tussen glas en metalen dragers kunnen niet verwijderd worden. Hebben afplak-tape gebruikt. Zit tussen kit en glas. Kan ook niet verwijderd worden. Kortom: een glazen trap zetten is absoluut niet aan hun voorbehouden. Wat hebben zij een amateuristisch werk geleverd. En dan ons ook nog beschuldigen dat wij ongelijke houten tredes op de trap hadden liggen. Glazen treden werden trouwens van de fabriek af ongenummerd aangeleverd bij hun. Hebben ze blijkbaar geen aktie op ondernomen. Hebben mij als eigenaar tussentijds ook niet gebeld om door te nemen dat ze het problematisch vonden. Ook niet de tussenpersoon die de bouw coördineerde.
Haal dit bedrijf niet voor dit soort klussen in huis. Dat gaat hun boven hun pet.

Sterk punt was dat ze binnen een paar uurtjes alweer vertrokken waren ( en dachten dat ze de klus geklaard hadden) terwijl ze van de bouw-coördinator duidelijk hadden doorgekregen dat ze er twee... Sterk punt was dat ze binnen een paar uurtjes alweer vertrokken waren ( en dachten dat ze de klus geklaard hadden) terwijl ze van de bouw-coördinator duidelijk hadden doorgekregen dat ze er twee volle dagen voor konden gebruiken.

Reactie De Glasambulance:

We vinden het bijzonder dat er al een reactie wordt gegeven voor oplevering van het werk.
In het verleden hebben we dit soort werkzaamheden voor dit aannemersbedrijf naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Wat betreft de traptreden: deze zijn allemaal uniek dus kunnen maar op 1 manier geplaatst worden.
De maat verschillen die aangegeven worden zijn aan het bouwbedrijf zelf te wijten , zij hebben namelijk 14 unieke mallen aangeleverd . Naar we aannemen, nadat zij deze zelf hebben opgemeten. De aangeleverde mallen zijn door ons met de CNC machine nauwkeurig nagemaakt.
Bij controle van de mallen is gebleken dat er geen verschil was tussen glas en mal.
Overigens hebben de aannemer en bouwcoördinator nooit afwijkende normen- of plaatsingsvoorschriften aan ons doorgegeven.
Bij plaatsing was de bouwcoördinator overigens niet aanwezig en/of bereikbaar.
Wij gaan voor volle tevredenheid van de klant. Om die reden hebben wij de opdracht terug gegeven en hebben de gemaakten kosten niet door belast.

Gerritsen

Prima service, snel contact en goed werk.

De snelle reactie en afhandeling

Theo Huisinga

Een open eerlijk betrouwbaar en goed adviserend bedrijf.

Snelle service en meedenkend.

GSM Siemes

Gunstige prijs \kwaliteit
Vakkundig
Afspraak is afspraak

Jeroen Neefjes

PRIMA SERVICE

goed advies

Steffenie

Geweldig! Snelle en goede service! Een vriendelijke en vrolijke jongeman! En dat op zondag! Complimenten!

Steffenie

Linda van Veghel

Goed advies, afspraken worden nagekomen en kundige medewerkers

Ed Raijmann

Goed werk afgeleverd, alles goed afgewerkt, geen rommel achter gelaten.

dit was de eerste keer kan geen vergelijking maken met andere glaszetters.

Angelique Roos

Goede ervaring, kan niet beter. Super aardig, snel, accuraat en beleefd.

Keurig personeel en super aardig