Leo Kennis

Aanrader!

Zeer vriendelijke medewerkers die duidelijk uitleg geven over de opties en kosten voor een nieuwe ruit. Op mail wordt snel gereageerd.

Zowel degene die de schade kwam opnemen als...

Zowel degene die de schade kwam opnemen als degenen die de nieuwe ruit kwamen plaatsen waren keurig op tijd, en de werkzaamheden liepen ook niet uit. Ze gingen professioneel te werk, en hebben alles ook heel netjes achtergelaten (zonwering terug gehangen, bank teruggeschoven etc.) Het was duidelijk dat deze mensen veel ervaring hebben.

Zeker aan te raden dus!

Jacques

Glas Veluxraam prima vervangen.

Vaklui die de tijd nemen om een klus goed uit te voeren.

jos stoffens

Prima service

Netjes snel en gewoon goed.

Rick

Top!

Top bedrijf en een prima glaszetter!

Martien Janssen

Berg en Dalseweg 110
Nijmegen.

Prima communicatie met medewerkers.

Marc Hoogma

Uitstekend

Klantvriendelijk en netjes

Angeline

Koffiedrinken met Joop

De eerste keer maakte ik kennis met Joop en zijn assistent. Hij verschaft me de informatie die ik nodig heb om een aantal keuzes te maken. Geduldig legt hij het één en ander uit en herhaald het als... De eerste keer maakte ik kennis met Joop en zijn assistent. Hij verschaft me de informatie die ik nodig heb om een aantal keuzes te maken. Geduldig legt hij het één en ander uit en herhaald het als dat nodig is. Hij meet de ramen op en ik ontvang een offerte. Telefoniste Ellen belt me op dat er toch nog iets onduidelijk is, ze vertelt dat Joop nog een keer komt koffiedrinken, zekerheid voor alles. Het is heel gezellig als Joop weer op de koffie komt.
Het glas wordt op 1 dag geplaatst door 4 mannen. Ze zijn vriendelijk, zorgvuldig en werken hard door. Ze krijgen het kitwerk niet af en er is toch een foutje gemaakt waardoor 2 ramen niet geplaatst konden worden. Geen punt, Joop komt de week erop om het werk af te ronden, naar volle tevredenheid. We drinken een kop koffie en ik zwaai hem uit, de volgende keer mag hij de begane grond doen.

Ron Hermsen

Bedankt voor het geleverde vakwerk

Al bij het opmeten, en keuze van glas ging alles vlotjes. En geheel onverwachts werd ook het verzekeringwerk me uit handen genomen.
Het verwijderen van het oude glas, en plaatsen van het...
Het verwijderen van het oude glas, en plaatsen van het nieuwe glas verliep ook geheel naar wens. De glaslatten zijn passend in verstek gezaagd en mooi geplaatst.

W Rijsemus

Onzichtbaar...

Professioneel. Geen Gezeur. Afspraak is afspraak en gewoon onzichtbaar gedaan.

MA van Gisteren

Professioneel en prima dienstverlening.

Mensen die met je meedenken en hun vak verstaan.