Manuela Rutgers

Prima bedrijf, heeft een nieuw raam na een ongelukje geplaatst. Zeer netjes geplaatst en alle rommel opgeruimd. Complimenten!

Netjes,punctueel,vaklui.

Jet van Kempen

Vlotte afspraak kunnen maken
goed advies gekregen bij het opnemen van de maten
en snelle levering, spiegel geplaatst door vriendelijke mensen, en netjes alles afgewerkt.
Vlotte afspraak kunnen maken
goed advies gekregen bij het opnemen van de maten

Ben zeer tevreden

Van den berg R

Naar een inbraak meteen een vervanging van een noodraam en naar 14 dagen ook gelijk het nieuwe raam geplaats
Dus wij zijn uiters te vreden met de vlotte afhandeling van onze schade

Engelenburg

Goed bedrijf vak werk

C.J.Wijnhoud

Zich houden aan de afspraak en een snelle afwerking bij het plaatsen van de ruit

zie hier boven !

Fam. Tomas

Volgens afspraak goed en netjes geleverd.

Ik vond het prettig om mee te krijgen dat jonge mensen die ingewerkt worden gewezen worden op simpele dingen zoals ' voeten vegen' voordat je binnenkomt! Ook de nette service mbt het beperken van '... Ik vond het prettig om mee te krijgen dat jonge mensen die ingewerkt worden gewezen worden op simpele dingen zoals ' voeten vegen' voordat je binnenkomt! Ook de nette service mbt het beperken van ' overlast' (rommel etc)!

Mark Cillessen

Binnendienst: vlot gebeld er was geen spoed maar binnen 3 dagen afspraak gepland. Ze wisten gelijk wie ze aan de lijn hadden. Buitendienst: top. Het was die dag 35 graden hoefde alleen het raam te... Binnendienst: vlot gebeld er was geen spoed maar binnen 3 dagen afspraak gepland. Ze wisten gelijk wie ze aan de lijn hadden. Buitendienst: top. Het was die dag 35 graden hoefde alleen het raam te openen en ze konden alles vanuit buiten maken en vervangen.

Prettig geholpen en vakmensen

Karin

Adequaat, komen afspraken na

Bellen een kwartier van tevoren dat ze er aan komen

Marieke

Perfecte service