Annemiek van Kampen

6651 xz

Vriendelijke mensen, zowel telefonisch als de monteurs. Komen afspraken na en keurig op de afgesproken tijd.

EN motoren nijmegen bv

Snelle service!

Ik had een mailtje gestuurd met het verzoek een keer langs te komen om een raam te vervangen. Een monteur van de Glasambulance kwam de zelfde dag al langs!

Johan Vlootman

Uitstekend

Vakmensen met klantgerichte service

J. van Beckhoven

Een nieuwe voordeur

De kapotte ruit in onze voordeur werd snel en vakkundig vervangen door een tijdelijke ruit.
Meteen daarna konden we in de auto van de monteur het glas voor de nieuwe ruit uitzoeken en gelijk bestellen; zeer prettig en goed advies. Op de afgesproken dag en tijd werd de nieuwe ruit geplaatst.
Omdat zeer professioneel rekening werd gehouden met het gewicht van de ruit in samenhang met een juist sluiten van de deur hebben we nu een voordeur die perfect open en dicht gaat, na vele jaren van moeizaam de deur kunnen openen en sluiten.

Tom Erkens

Verrassend goed

Snelheid en kwaliteit

Remon Kadir

Goede service

Aardige mensen

Schouten-Hendriks

Snelle ruit vervanging

Zeer snel na melding bij de glasambulance, nood ruit geplaatst. Nieuwe afspraak werd ingepland voor definitieve ruit.

Xandra Koopmans

Vlotte service, vriendelijk en goed afgewerkt.

Ik werd al heel snel geholpen, netjes gebeld en vriendelijk.

Aatje

Top