CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

C.J

Website is makkelijk alleen nog niet compleet functioneel, geen bevestigingsmail, track & trace werkt niet. Communicatie via de mail servicedesk werkt daarin tegen goed en correct snel antwoord.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Zorg dat de aangegeven punten snel worden opgepakt

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag, wat vervelend dat u geen bevestigingsmail heeft ontvangen en dat de track & trace niet werkte. Hier is iets niet helemaal goed gegaan. We nemen het punt mee ter verbetering.... Goedemiddag, wat vervelend dat u geen bevestigingsmail heeft ontvangen en dat de track & trace niet werkte. Hier is iets niet helemaal goed gegaan. We nemen het punt mee ter verbetering. Daarnaast zijn wij wel erg dankbaar voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Piet van Duijvenbode

Verder geen suggesties

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Piet, bedankt voor uw positieve review! Veel warme dagen gewenst met uw nieuwe Intergas cv-ketel. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

remco fischbuch

Keus uit veel artikelen, meeste op voorraad, snelle levering.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Bij vragen over artikelen die op de website staan, toch proberen te leveren

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Remco, wij verkopen uitsluitend producten van ons zelf samengestelde assortiment. Helaas zat uw product hier niet tussen. We willen u alsnog wel bedanken voor de positieve review die u... Goedemiddag Remco, wij verkopen uitsluitend producten van ons zelf samengestelde assortiment. Helaas zat uw product hier niet tussen. We willen u alsnog wel bedanken voor de positieve review die u hebt achtergelaten! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Paul Hendriks

Nette prijzen snelle levering meedenkend gewoon top

Ga zo door

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Paul, wij zijn erg blij om uw beoordeling te lezen! Wij wensen u veel plezier met uw product. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Hans oostdijk

Snelle levering, echter zonder aankondiging.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Mail doen over bezorging. Pakket was nu zonder mail of bericht voor voordeur achtergelaten.

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Hans, bedankt voor uw positieve review! Uw verbeterpunt nemen wij mee om onze service te optimaliseren. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Rien van Oort

Wel aanbevelen: veel keuze, goede zoekfuncties

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Email als bestelling verstuurd is.

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Rien, bedankt voor uw review van 4 sterren! Hier zijn wij erg blij mee. Uw tip zullen we meenemen ter verbetering van onze service. Vriendelijke groet, team Cvtotaal

Chantal Driedijk

Snelle levering!

Nee

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Chantal, bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij zijn hier erg blij mee. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Gerben Tempert

Duidelijke site, scherpe prijzen en snel geleverd.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Bij levering ketel graag een belletje!
Nu stond alles onder de carport en was niemand thuis.

Roel Koks

Goede prijs en service

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Roel, bedankt voor uw review van 10/10! We hopen dat u veel plezier heeft van de nieuwe cv-ketel. Warme groet, team Cvtotaal

Chris Reijnen

Snelle service, goede producten, breed assortiment.

Nvt

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Chris, hartstikke bedankt voor uw positieve review! Hier zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal