CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Cees en Carla de Voogd

Nadat bleek dat het apparaat niet werkte ben met de omruil prima geholpen/behandeld.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

jammer als je een probleem hebt kun je niet even bellen, geen tfn. vermeld.

Pascal Eilers

Snelle levering en goede service

Jeroen Thiele

Erg fijne afhandeling van de bestelling

Nvt

Bart van der Linde

Supersnelle Levering, goed verpakt, prijs normaal.. Snelle reactie per e-mail.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Kon geen tel. nummer vinden op de site om informatie te vragen...

Rene Holterman

Ruim aanbod en goede prijs/kwaliteit verhouding

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

We kregen vrij laat door wanneer het geleverd werd, wellicht is het handig om 1 dag van te voren een tijdsslot door te geven, want we kregen op de dag van de levering zelf pas de melding wanneer... We kregen vrij laat door wanneer het geleverd werd, wellicht is het handig om 1 dag van te voren een tijdsslot door te geven, want we kregen op de dag van de levering zelf pas de melding wanneer deze geleverd werd.

Martin Storm

Prima webshop, maar helaas niet telefonisch bereikbaar. Op de chat word wel snel gereageerd. Maar toch praat het wat makkelijker aan de telefoon.

Ik bestelde een nieuwe ketel waarvan de...

Ik bestelde een nieuwe ketel waarvan de printplaat kapot was bij levering. Dit moest over meerdere schijven gecommuniceerd worden voordat er een oplossing kwam. De lijnen mogen korter! Verder prima opgelost met een fabrieksmonteur.

Al met al prima webshop en service, nog wat kleine verbeterpuntjes!

Martin

Telefonisch bereikbaar zijn!

Olav

Ondanks een retour gestuurd product toch top service.

Geen opmerkingen

Rudi Hemmen

De bestelde spullen arriveerden niet op de afgesproken bezorgdatum omdat deze in de verkeerde vrachtauto zouden zijn geplaatst

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Er zou een mogelijkheid tot telefonische bereikbaarheid moeten zijn

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Rudi,
Wat vervelend dat het verkeerd is gegaan, het blijft mensenwerk hoe technisch ook.
Fijn dat het alsnog geleverd is, veel plezier met je bestelling!
Warme groet,...
Goedemorgen Rudi,
Fijn dat het alsnog geleverd is, veel plezier met je bestelling!
Warme groet,
CV-totaal

Geurt van Roekel

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

ik had een boiler en inlaatcombi besteld, helaas is de inlaatcombi nog niet geleverd omdat deze niet op voorraad was. mij is beloofd dat deze binnen een week alsnog wordt geleverd. Ik ga ervanuit dt... ik had een boiler en inlaatcombi besteld, helaas is de inlaatcombi nog niet geleverd omdat deze niet op voorraad was. mij is beloofd dat deze binnen een week alsnog wordt geleverd. Ik ga ervanuit dt men dit ook doet.

Dhr. H. Zantingh

Gewoon snel product geleverd.