CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Theo Veldman

Jullie doen net of product met 3 dagen bezorgd wordt, maar je krijgt dan pas track en trace nr. als je dan contact zoekt kunnen jullie er niks mee, want het is dan aan DPD zeggen jullie.... Jullie doen net of product met 3 dagen bezorgd wordt, maar je krijgt dan pas track en trace nr. als je dan contact zoekt kunnen jullie er niks mee, want het is dan aan DPD zeggen jullie. Uiteindelijk zorg ik dat er iemand thuis is, komt het product 2 dagen later.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

waarom een whats app nr als je toch geen oplossingen in info hebt.

Reactie CVtotaal:

Wat vervelend dat uw pakket niet op tijd is bezorgd, hiervoor onze oprechte excuses. Tussen Black Friday en de feestdagen is het bij de pakketdiensten enorm druk. Soms worden pakketten dan inderdaad... Wat vervelend dat uw pakket niet op tijd is bezorgd, hiervoor onze oprechte excuses. Tussen Black Friday en de feestdagen is het bij de pakketdiensten enorm druk. Soms worden pakketten dan inderdaad later bezorgd.
Gelukkig is het inmiddels bij u aangekomen, veel plezier van uw bestelling. Fijne feestdagen, warme groet van cvtotaal.

Raymond Vader

Voordelig aanbod en snel geleverd

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Raymond, wij willen u bedanken voor uw positieve review! Dit doet ons erg goed. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Jos Van Geel

Goed en ruim assortiment

Nvt

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Jos, wij zijn blij om te horen dat je een goede ervaring met Cvtotaal hebt gehad. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Dhr. Posthouwer

Goede en duidelijk website. Ik bestelde een product en binnen 2 dagen geleverd.

Ga zo door.

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag, blij om te horen dat alles van website tot levering naar wens is verlopen! En wij zijn erg blij met uw review! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Benno Schasfoort

Wel, goed zoals verwacht.
Op de minuut geleverd zoals aangegeven.

Ga zo door

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Benno, wij zijn erg blij met uw positieve review! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Bart Zeelenberg

Alles volgens afspraak, snelle levering.

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Bart, wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Meindert Huijgen

Goede service en snelle levering

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Meindert, heel erg bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

HJ Smeenge

Vlotte levering, snelle reactie op vragen.

Zo doorgaan

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag, bedankt voor uw positieve review! Dit vinden wij fijn om te horen. Warme groet, team Cvtotaal

Tijmen De jong

Komt afspraken na en goeie prijs

Nee

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Tijmen, bedankt voor uw positieve beoordeling! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Toko Veenendaal Van Tellingen toko

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag, heel erg bedankt voor uw review van een 10! Dit doet ons erg goed. Warme groet, team Cvtotaal