CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Jo pl Giessen

Handleiding is niet compleet, hybride warmtepomp zegt alleen iets over cv. Klantenservice is waardeloos. Onderdelen ontbreken. Nalevering geweigerd.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Lever compleet pakket met handleiding voor installatie, is gewoon heel erg slecht. Op trust pilot hebben jullie 50% ontevreden klanten.

John

Omdat de levertijd niet klopt en gedeelte bestelling "vergeten" te leveren

De juiste datum leveren

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen John, jammer dat je bestelling niet vlekkeloos is verlopen.
Goedemorgen John, jammer dat je bestelling niet vlekkeloos is verlopen.
Hiervoor onze excuses. We zullen kijken waar het misging, en kijken waar we dat kunnen verbeteren. Bedankt voor je feedback! Groetjes, Team cvtotaal.

Frank de Pagter

Duidelijke website, scherpe prijzen

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Frank, we vinden het fijn om te horen dan u onze website duidelijk vindt en onze prijzen scherp vindt. Hier werken wij hard voor. Vanaf hier willen we u veel plezier wensen met uw nieuwe... Goedemiddag Frank, we vinden het fijn om te horen dan u onze website duidelijk vindt en onze prijzen scherp vindt. Hier werken wij hard voor. Vanaf hier willen we u veel plezier wensen met uw nieuwe cv-ketel. Warme groet, team Cvtotaal

Hendrik Brokking

Fijne website en afhandeling bestelling

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Hendrik, bedankt voor uw positieve review! We zijn sinds kort over naar onze nieuwe website en zijn daarom ook blij om te horen dat u onze website goed en duidelijk vindt! Met... Goedemiddag Hendrik, bedankt voor uw positieve review! We zijn sinds kort over naar onze nieuwe website en zijn daarom ook blij om te horen dat u onze website goed en duidelijk vindt! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Evert Boorsma

Prijs is helemaal top

Zo doorgaan.

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Evert, bedankt voor uw positieve review! Wij doen er veel aan om onze prijs laag te houden en zijn daarom blij dat u erg tevreden bent met de aanschafprijs. Met vriendelijke groet, team... Goedemiddag Evert, bedankt voor uw positieve review! Wij doen er veel aan om onze prijs laag te houden en zijn daarom blij dat u erg tevreden bent met de aanschafprijs. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Harry Jelsma

Goede service

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Harry, wij willen u bedanken voor de goede review! Daarnaast vinden wij het fijn om te horen dat alle service naar wens is verlopen! Warme groet, team Cvtotaal

M Schippers

Goede en snelle service!

ga zo door.

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Mark, wij zijn blij met uw review van een 10! Veel comfortabele warmte toegewenst met uw cv-ketel. Warme groet, Team Cvtotaal

Jacques Vlotman

Makkelijk te vinden en snel geleverd

nvt

Reactie CVtotaal:

Goedendag Jacques, wij zijn blij om u zo tevreden te horen! Met vriendelijke groet, Team Cvtotaal

Andrés Eduardo Bogota Salazar

De webshop werk prima en de bestelling werd keurig op tijd afgeleverd.

Nvt

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag, heel erg bedankt voor uw positieve review! Veel plezier met uw ventilatiesysteem. Warme groet, Team Cvtotaal

Henk van Asten

Een goed product voor een goede prijs!

Geen is prima zo

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Henk, bedankt voor uw mooie review! Hier zijn wij van Cvtotaal erg blij mee! Met vriendelijke groet, Team Cvtotaal