CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Rien van Oort

Wel aanbevelen: veel keuze, goede zoekfuncties

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Email als bestelling verstuurd is.

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Rien, bedankt voor uw review van 4 sterren! Hier zijn wij erg blij mee. Uw tip zullen we meenemen ter verbetering van onze service. Vriendelijke groet, team Cvtotaal

Chantal Driedijk

Snelle levering!

Nee

Reactie CVtotaal:

Goedemorgen Chantal, bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij zijn hier erg blij mee. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Gerben Tempert

Duidelijke site, scherpe prijzen en snel geleverd.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Bij levering ketel graag een belletje!
Nu stond alles onder de carport en was niemand thuis.

Roel Koks

Goede prijs en service

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Roel, bedankt voor uw review van 10/10! We hopen dat u veel plezier heeft van de nieuwe cv-ketel. Warme groet, team Cvtotaal

Chris Reijnen

Snelle service, goede producten, breed assortiment.

Nvt

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Chris, hartstikke bedankt voor uw positieve review! Hier zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Michel Wals

Ben niet te spreken over een levering die niet gedaan is

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Als het niet te leveren is het niet op de website aanbieden

Nico De Graaf De Graaf

Ivm prijs en snelheid

Levering ketels en aansluit pakketten in 1 x s.v.p. anders moet je er 2 x zijn

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Nico, wij proberen altijd om alles in één keer te laten bezorgen. Nu is het zo dat we met meerdere groothandels werken, waardoor het af en toe voorkomt dat dit in 2x gebeurt. Helaas is... Goedemiddag Nico, wij proberen altijd om alles in één keer te laten bezorgen. Nu is het zo dat we met meerdere groothandels werken, waardoor het af en toe voorkomt dat dit in 2x gebeurt. Helaas is het dus in uw geval in 2x geleverd. We wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

dirk de ronde

Snelle levering. miste wel een statusupdate over mij. bestelling

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

betere communicatie over le wring order

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Dirk, bedankt voor uw positieve review! Jammer om te horen dat de statusupdate over uw bestelling niet goed is gegaan, dit nemen we mee ter verbetering van onze service. Veel plezier met... Goedemiddag Dirk, bedankt voor uw positieve review! Jammer om te horen dat de statusupdate over uw bestelling niet goed is gegaan, dit nemen we mee ter verbetering van onze service. Veel plezier met uw nieuwe boiler. Vriendelijke groet, team Cvtotaal

jan de jong

Ik kan cv totaal Wel aan bevelen snelle levering zoals afgesproken, en goed product.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

heb nog niet zoveel besteld, maar wat ik besteld

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Jan, bedankt voor de mooie review en aanbeveling van Cvtotaal! Met vriendelijke groet, team Cvtotaal

Andre Huis in t veld

Goede service, snelle levering

Houden zo

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag Andre, heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling. Hier zijn we erg blij mee! Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, team Cvtotaal