Weirdwendy

Erg prettig bedrijf

Snel reactie op mail
Erg vriendelijk en lost snel problemen op met een persoonlijke noot

Eveline

Altijd snelle en goede service!

Snelle en goede service, elke maand nieuwe producten, blog met leuke en interessante verhalen

Maris Hoogerdijk

Superrrrr!!!

Superrrr leuke store met zoveel leuke spulletjes dat ik niet uitgekeken en besteld raak!

Cuteness.nl heeft een snelle levertijd en de bestellingen zijn netjes verpakt (met vaak een leuk aardigheidje bij de bestelling).

De gehele afhandeling van een bestelling verloopt netjes en professioneel.

marvin

Super webshop en snelle levering!

Muriël Valckx

Super! Alleen ik weet niet of je samenwerkt met Mostcutest.nl, maar jullie hebben veel overeenkomsten in het assortiment. Ik zou het leuk vinden als jullie dingen verkopen die Mostcutest.nl niet... Super! Alleen ik weet niet of je samenwerkt met Mostcutest.nl, maar jullie hebben veel overeenkomsten in het assortiment. Ik zou het leuk vinden als jullie dingen verkopen die Mostcutest.nl niet verkoopt zodat ik meer keuze heb als klant.

Mooie site

Reactie Cuteness.nl:

Bedankt voor je beoordeling! Hier kan ik zeker wat mee. Ik werk niet samen met andere webwinkels, maar wij hebben waarschijnlijk wel de zelfde leveranciers. Ik probeer mijn webwinkel te... Bedankt voor je beoordeling! Hier kan ik zeker wat mee. Ik werk niet samen met andere webwinkels, maar wij hebben waarschijnlijk wel de zelfde leveranciers. Ik probeer mijn webwinkel te onderscheiden van andere webwinkels door op zoek te blijven gaan naar nieuwe, unieke artikelen. En uiteraard probeer ik me te onderscheiden met een goede service.