Ik ben zeer positief over cuteness.

Snelle verzendservice
Groot assortiment.

Ik heb voornamelijk briefpapier gekocht bij Cuteness en ben hier erg tevreden mee.

Uniek en super schattig aanbod!

D. Janssen

Snelle levering.
Goed en vriendelijk klant contact van begin bestelling tot aan levering.
En ook nog een leuk kleinigheidje bij de bestelling.
(Ik heb klacht/retour ook 5 sterren...
Snelle levering.
Goed en vriendelijk klant contact van begin bestelling tot aan levering.
En ook nog een leuk kleinigheidje bij de bestelling.
(Ik heb klacht/retour ook 5 sterren gegeven. Heb er geen ervaring mee, maar ga ervan uit dat dit ook goed zou gaan...)

Snelle levering, klantvriendelijkheid.

Brenda

Goede service en altijd leuk ingepakt met de schattige deco tape :D.

Snelle levering en goed ingepakt zodat alles mooi heel blijft.

Angela

Fijne overzichtelijke webshop, goede selectie van artikelen, met voldoende product en voorraadinformatie. Mijn bestelling was er de volgende dag al! Snelle service.

Vriendelijke communicatie per mail, het pakketje was zorgvuldig en met liefde verpakt :)

H. van Moll

Ik ben een tevreden klant en zal zeker nog vaker terugkomen in deze shop! ^_^

Het sterkste punt vind ik dat je de bestelling zo snel in huis hebt! ^_^

Marianne

Leuke en echt schattige dingen!

Hele leuke spulletjes!

Ashley

Ontzettend goede service bij deze webshop! Maandag verstuurd en dinsdag al in huis! En dat rond de kerstdagen. Alles heel leuk en ook goed verpakt. De webshop biedt ruime keus en ik ga er in de... Ontzettend goede service bij deze webshop! Maandag verstuurd en dinsdag al in huis! En dat rond de kerstdagen. Alles heel leuk en ook goed verpakt. De webshop biedt ruime keus en ik ga er in de toekomst vaker bestellen. Echt een aanrader voor iedereen.

Ik heb gevraagd om een specifiek product dat niet op de website stond. En kreeg hier een bemoedigende reactie op.

Tamara

Update 30-12: Een leuke winkel met een groot assortiment, mooie website en een super klantenservice!

Mooie handig website, leuk assortiment aan lucky stars papier en gemakkelijk besteld. Ook de kleine extra's bij mijn bestelling waren leuk.

Update 30-12: Na aanleiding van mijn review...

Update 30-12: Na aanleiding van mijn review is er contact met mij opgenomen, en dit was was echt super! Een nette mail en mijn lucky stars kosteloos nogmaals verzonden in een doosje om de eerste verzending goed te maken! Hiervoor een dikke pluim!