Reijer Groenman | Robin Energie BV

Maatwerk product afgenomen

Sterke punten | verbeterpunten

Meedenken en passende oplossing realiseren. Echt custom! Dus maakt ook die extra 'mile'. Klasse!

MIchael Abbas

Zeer goede ervaring. Zeer adequaate reacties.

Heb ik niet

HSSK

Vriendelijke service, snelle reactie en goed eindproduct

Sterke punten | verbeterpunten

iets betere informatievoorziening over de bestelprocedure zou misschien goed zijn

Reactie Custom-company.nl:

Beste Willem,
Bedankt voor de feedback. Op het moment wordt onze nieuwe website gemaakt en ik zal ervoor zorgen dat de informatie hier beter op staat..
Jaspal

N. Peppink

Prima service.

Service: prima.
Verbeterpunten: iets beter bereikbaar zijn.

Stardust Theatre

Zéér goed !!!

J.P. Drooglever namens mannenkoor HCM. Maar naam mag helaas niet worden gepubliceerd. Ik kan het hieronder vermelde niet uitklikken en dat is niet netjes.

Om eerlijk te zijn liet de naam "Custom-company.nl" bij mij helemaal geen belletje rinkelen. Ik had het haast al wee weggeslikt. Maar ergens voelde ik dat een bedrijf waar ik zaken mee had gedaan... Om eerlijk te zijn liet de naam "Custom-company.nl" bij mij helemaal geen belletje rinkelen. Ik had het haast al wee weggeslikt. Maar ergens voelde ik dat een bedrijf waar ik zaken mee had gedaan daar iets mee te maken had. Dus de site maar eens opgezocht en naar manchetknopen gezocht. Mijn vermoeden bleek juist te zijn: Jaspal van de Metal company! Jullie zijn niet zo erg duidelijk bezig trouwens want zijn achternaam kon ik zo snel niet terugvinden. Maar het resultaat was uitstekend!

Sterke punten | verbeterpunten

Duidelijke uitleg. Goed, snel en vriendelijk informatie geven.
Goede, zeer goede zelf prijs kwaliteit verhouding!
Nazorg nihil evenals een mogelijke follow-up actie.

Reactie Custom-company.nl:

Beste Hans,
Bedankt voor de review. Wat betreft de naam zijn wij afgelopen jaar overgegaan naar Custom Company, aangezien wij ook andere materialen dan metaal zijn gaan aanbieden.
Uw...
Beste Hans,
Uw opmerking over de nazorg neem ik mee in verbetering van onze service.
Jaspal