L. Putter

Fijne, flexibele manier van samenwerken en top product!

Sterke punten | verbeterpunten

sterke punten: vriendelijk en flexibele samenwerking
verbeterpunten: moest aantal keer offerte terug sturen wegens wat fouten of niet gecorigeerde onderdelen waar om gevraagd is.

Wouter van Groenestijn

Uitstekend. Goed product, goede service, flexibel en klantgericht.

Ron

Fantastische service en geweldig maatwerk. Wij hebben munten besteld bij Custom Company en Jaspal heeft veel moeite gedaan om de bestelling op tijd klaar te krijgen. Goed meegedacht met het ontwerp.... Fantastische service en geweldig maatwerk. Wij hebben munten besteld bij Custom Company en Jaspal heeft veel moeite gedaan om de bestelling op tijd klaar te krijgen. Goed meegedacht met het ontwerp. Zeer goede kwaliteit munten. Kortom een zeer goed gevoel bij dit bedrijf. Zij maken waar wat er belooft wordt. Bedankt!

Inge Kleiss, Mark Two Academy

Prettige beleefde en vlotte service.

Sterke punten | verbeterpunten

De munten lagen grotendeels los in de verpakkingsdoosjes. Dat vergde nog best veel tijd om dat per doosje netjes te maken.

Cats and Tulips Tica Nederland

Erg fijn bedrijf, fijne samenwerking en goede communicatie. We hadden een grote afname met veel wensen en een bepaald thema en budget. Er is hier zeer in meegedacht waardoor wij mooie prijzen hebben... Erg fijn bedrijf, fijne samenwerking en goede communicatie. We hadden een grote afname met veel wensen en een bepaald thema en budget. Er is hier zeer in meegedacht waardoor wij mooie prijzen hebben mogen uitreiken. Wij zullen zeker in de toekomst gebruik maken van de diensten.

BSMC

Zeer goede ervaring met dit bedrijf !!

Merin de Does

Jaspal heeft ons (Dordt Onderneemt) al twee jaar op rij geholpen met een aanvraag voor meerdere awards. Altijd professioneel en met een prachtig eindresultaat. Daarnaast is het persoonlijk contact... Jaspal heeft ons (Dordt Onderneemt) al twee jaar op rij geholpen met een aanvraag voor meerdere awards. Altijd professioneel en met een prachtig eindresultaat. Daarnaast is het persoonlijk contact erg fijn. Wij hebben dankzij onze bestelling(en) hier een hoop mensen blij kunnen maken met een bijzonder geschenk.

Ford Garage Peerlings

Vriendelijke en snelle bieding! Meedenkend met de klant en prijs kwaliteit top!

Sterke punten | verbeterpunten

De zaakvoerder denkt mee met de klant zowel wat ontwerpen betreft als leveringstermijnen.

GEA Refrigeration Netherlands NV

Snelle reactie, goede communicatie en snelle levering

Snelle reactie, goede communicatie en snelle levering

Dan de Man

Uitmuntend! Een zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf dat goed contact onderhoud met de klant en een hoge kwaliteit producten leverd.