Rabobank

De eerste keer (vorige jaar, 2014) twijfelde ik of het wel goed zou komen met mijn bestelling omdat er niet werd opgenomen na meerdere keren bellen. Gelukkig kwam dat goed. In 2015 een 2e bestelling... De eerste keer (vorige jaar, 2014) twijfelde ik of het wel goed zou komen met mijn bestelling omdat er niet werd opgenomen na meerdere keren bellen. Gelukkig kwam dat goed. In 2015 een 2e bestelling gedaan en dat ging vlekkeloos!

Bereikbaarheid verbeteren!

Een verborgen geschenk

Prima, goede levering, vriendelijk mailcontact.

Geen verbeterpunten , ben tevreden

Lonka

Goede service, goed meedenken, snelle reacties

NPO Zapp

Mooi werk

Sterke punten: resultaat, prijs
Verbeterpunten: communicatie over levering.

Caroline Luyt / Dentsply Prosthetics

Snelle reactie op aanvragen en zeer goede levertijd, voor een prima prijs

Sterke punten | verbeterpunten

Levertijd is prima. Aanvragen van samples (zelfs custom made) is geen enkel probleem

Nike

Zeer tevreden over het contact, de uitvoering van de trophees en de verdere afwikkeling.

Sterke punten | verbeterpunten

Wij hebben 1 verkeerde trophee ontvangen, dit was een foutje. Ik zou daarom adviseren om de order goed na te kijken alvorens te versturen.

Acteurs Inhuren Amsterdam (www.acteursinhuren.nl)

Uitstekend. Zeer klantvriendelijk, goed meedenken en (in ons geval) is Custom Company met een alternatief voorstel gekomen dat goed aansloot op ons budget en onze vraag. Dankzij het prachtige... Uitstekend. Zeer klantvriendelijk, goed meedenken en (in ons geval) is Custom Company met een alternatief voorstel gekomen dat goed aansloot op ons budget en onze vraag. Dankzij het prachtige sculptuur hebben wij onze zakenrelatie een schitterend cadeau kunnen aanbieden. Complimenten!

Edith Wolvers/Stichting Utopa Weeshuis

Onze ervaring met Custom Company is goed.

Sterke punten | verbeterpunten

Sterk punt: van een eenvoudige tekening wist u een mooi ontwerp te maken voor op de muntjes.
Wij zijn er heel blij mee!
Communicatie via telefoon en mail verliep prettig.

Voetbalvereniging RKSVV

Prima en snelle service!!