Henk Appelman

Geweldig goede service

Service is heel goed

Franciscus Vriendenfonds

Wij hebben Custom Company ervaren als een bedrijf dat goed met de klant meedenkt en flexibel is in werkwijze. De geleverde producten zijn van uitstekende kwaliteit en wij zullen in de toekomst dan... Wij hebben Custom Company ervaren als een bedrijf dat goed met de klant meedenkt en flexibel is in werkwijze. De geleverde producten zijn van uitstekende kwaliteit en wij zullen in de toekomst dan ook graag weer zaken met ze doen.

Roy van de Zand / Factor-Z

Inkoop van lintjes/medailles

Sterke punten | verbeterpunten

Goed gecommuniceerd over de mogelijkheden in productie (soort metaal, kleuren). Duidelijke offerte. Afspraak is afspraak.

Rep relatiegeschenken

Na een korte uitleg van onze wensen kregen wij al snel een aantal goede ideeën toegestuurd, ook de snelle reactie en het uiteindelijke eind resultaat heeft er toe geleid dat we inmiddels bezig zijn... Na een korte uitleg van onze wensen kregen wij al snel een aantal goede ideeën toegestuurd, ook de snelle reactie en het uiteindelijke eind resultaat heeft er toe geleid dat we inmiddels bezig zijn met de volgende bestelling.

Sterke punten | verbeterpunten

creatief, geen loze beloften, duidelijk advies, vakmensen

Teylingenloop

We hebben medailles besteld voor de Teylingenloop.

Sterke punten | verbeterpunten

De afgeleverde medailles zien er super goed uit en stuk voor stuk mooi ingepakt. Het bedrijf houdt zich ook zeer goed aan deadlines en gaat er achteraan als er iets mis gaat met de verzending. Top... De afgeleverde medailles zien er super goed uit en stuk voor stuk mooi ingepakt. Het bedrijf houdt zich ook zeer goed aan deadlines en gaat er achteraan als er iets mis gaat met de verzending. Top bedrijf!
Communicatie ging per mail 1 á 2 keer per dag, maar via telefoon gaat dat vast een stuk sneller.

fanfarecorps Erica,

Prima! goede service

G DATA

Goede en snelle opvolging, bestelling tijdig geleverd, alles volgens afspraak

Portbase

Custom Company heeft zes bronzen Awards geleverd voor Portbase.

Sterke punten | verbeterpunten

Ik heb goed kunnen schakelen met Jaspal. Hij is er flexibel en komt afspraken na.

Nelipak

Oke

Sterke punten | verbeterpunten

Bereikbaarheid was soms moeilijk , maar we werden als nieuwe klant wel snel geholpen.

Nederlandse Kring van Fuchsiavrienden

Klantgerichte service en meedenkend voor het mooiste en beste eindresultaat.

Sterke punten | verbeterpunten

Sterk punt: meedenken met de klant en kosteloze toezending van een extra, alternatief produkt.