Stichting Rovers Run

Perfect !

Goed heel klantgericht

Broos

Samen met Awardstore een 3D ontwerp in korte tijd kunnen maken, mooi geworden en snel geleverd, dank!

REP sportprijzen en relatiegeschenken

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met awardstore, vooral het meedenken en de korte levertijd hebben ons al
meerdere malen een mooie award opgeleverd.

Bert Blocken, Technische Universiteit Eindhoven & KU Leuven

Mijn ervaring met Custom Company is uitzonderlijk goed. Jaspal Bathal is zeer vindingrijk en creatief in het aanbieden van oplossingen zelfs voor complexe vragen. De kwaliteit van de modellen die... Mijn ervaring met Custom Company is uitzonderlijk goed. Jaspal Bathal is zeer vindingrijk en creatief in het aanbieden van oplossingen zelfs voor complexe vragen. De kwaliteit van de modellen die hij voorziet is uitzonderlijk hoog. Onze hele experimentele campagne in het kader van het internationale "Peloton Project" is gebaseerd op modellen voorzien via Jaspal. De film van het "Peloton Project" met de modellen van zeer hoge kwaliteit voorzien via Custom Company vindt men hier: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6418482668257767424/

Sterke punten | verbeterpunten

Geen verbeterpunten, ik heb enkel sterke punten ervaren. Bijzondere toewijding van Custom Company voor ons project, uitzonderlijk goed.

OZD

1000 munten/coins

snel en persoonlijke benadering

FC Hoensbroek

Goede service tegen een scherpe prijs!

Sterke punten | verbeterpunten

Prettig contact en afspraak=afspraak!

Pauline van der Weerdt

Zeer goed

Sterke punten | verbeterpunten

goede en snelle communicatie. service is prima!

Bureau Kellerman

Ontwikkelen bokaal