Anne Loes Uding-Takens

Mijn ervaring is zeer positief! Ik had op zeer korte termijn meerdere awards nodig voor een groot evenement.
Ik werd heel snel geholpen, ze namen me veel werk uit handen en hielden me...
Ik werd heel snel geholpen, ze namen me veel werk uit handen en hielden me gedurende het bestel- en leverproces continu op de hoogte van mijn bestelling. Ik raad Custom Company zeker aan!

Hella de Jong

Uitstekend. Ik kreeg een snelle reactie op de vraag die ik per mail gesteld had. Daarna een uitstekende mailwisseling over de mogelijkheden, waarbij ik steeds te maken had met dezelfde persoon, wat... Uitstekend. Ik kreeg een snelle reactie op de vraag die ik per mail gesteld had. Daarna een uitstekende mailwisseling over de mogelijkheden, waarbij ik steeds te maken had met dezelfde persoon, wat ik zeer op prijs stel. Het uiteindelijke product ziet er goed uit, beter dan ik had durven hopen!

Johan Schuurman

Vriendelijk, gedegen, wensen in vervulling laten gaan, kortom top.

Ellis Drieƫnhuizen - Stichting Geef 8

Positief. Er werd goed mee gedacht in de mogelijkheden van het ontwerp en in hoe snel er waar geleverd kon worden. Communicatie ging goed en opties voor vele andere producten werden goed uitgelegd.

Krav Maga Global

Op tijd geleverd. topkwaliteit

Dutch Matters

SUPER GOED!! Heel attent en denken heel goed mee.

Aldwin Vogel - Bureau Veritas

Geweldige service en geleverd op korte termijn. De vier uitgedeelde awards waren mooi gepresenteerd in een geschenkdoos en werden zeer goed ontvangen door de 'winnaars'.

Volgende awards...

Volgende awards zullen weer bij Awardstore.nl worden besteld!

Goed. Tot nu toe is elke bestelling goed verlopen. Ze zijn erg snel met het oppakken van een bestelling en regelen dat wat er moet gebeuren ook daadwerkelijk gebeurd.

Goede & supersnelle service en prachtig resultaat! Zeer flexibel en ook snel in de communicatie.

Erg goed, snelle reactie, makkelijk schakelen en uitgebreid assortiment.