Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

eetcafe van stralen

Altijd beschikbaar voor hulp

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

iets minder rente vragen ha ha

Beheer 5912AH43 BV

Door adviseur goed geholpen. Was altijd bereikbaar, ook in vakantie periodes. Uiteindelijk een financiering gevonden. Dus het resultaat was er. Al met al dik tevreden.

Geen idee.

RB

Heldere en snelle communicatie. Zeer transparante adviezen en prettige afhandeling.

Ga zo door!

Doevendans

Heel prettig

Geen idee

Van Steenbergen

Niets gewoon goed

Corné

Professioneel en prettig

Wellicht een duidelijker stappenplan maken over hoe de financieringsaanvraag waarschijnlijk zal verlopen en welke documenten benodigd zijn. Dan kan ik 1 keer alle documentatie worden verzameld en... Wellicht een duidelijker stappenplan maken over hoe de financieringsaanvraag waarschijnlijk zal verlopen en welke documenten benodigd zijn. Dan kan ik 1 keer alle documentatie worden verzameld en worden opgestuurd. Bij ons was het soms zo dat er wat verder in het traject weer nieuwe documenten moesten worden opgestuurd welke eerst moeten worden verzameld, dit was dan tijdrovend.

Liganta

Jaco heeft voor mij een financiering geregeld onder goede voorwaarden en heeft daarbij open en transparant naar mij gehandeld, dat vind ik erg belangrijk

kan even niks bedenken

Renov8

Snel schakelen en erg behulpzaam

bagels and beans

We hadden een zeer lange aanlooptijd, met best wel wat obstakels, maar onze adviseur bleef bij het oorspronkelijke plan, en dit is ook uitgevoerd.

QP Advies

Heel betrokken