Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

Hans Westerduin / Metiez

Geweldig gedaan Team Credion en Vincent in het bijzonder!

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

ga zo door

HorsePower Training en Coaching

Hele fijne en persoonlijke benadering. De adviseur dacht goed mee en toonde veel interesse.

Op dit moment geen tips

Neggers Trappen

Komt afspraken na, duidelijke communicatie en is volledig. Wanneer er onduidelijkheid is of het verhaal onvolledig, bereid om extra moeite te doen om dit weg te nemen en aan te vullen waar nodig.... Komt afspraken na, duidelijke communicatie en is volledig. Wanneer er onduidelijkheid is of het verhaal onvolledig, bereid om extra moeite te doen om dit weg te nemen en aan te vullen waar nodig. Dat voelt erg betrouwbaar en dat is exact waar je behoefte aan hebt, wanneer je zo'n grote stappen aangaat.

n.v.t.
- evt. mogelijkheid om netwerk te kunnen aanbieden voor belasting technische voordelen. Nu moeten klanten dat zelf uitzoeken en als je daar geen kennis van hebt, is dat best lastig.

Dutch E-Cycles

Heelprettig, vooral toen me eerste gesprek met een financierder niet goed ging en ik een afwijzing kreeg kwam de adviseur binnen een dag met een ander en dat werd wel een succes.

Mijn adviseur Michel Bierhuizen is altijd in contact gebleven met me en is altijd eerlijk en realistisch gebleven, dus ik zou niet weten hoe je dat kan verbeteren.

De Schavuiten

Boutiquehotel The Roosevelt

Fijne, snelle, succesvolle, actie van Henry Blokland.

geen.

Michel van 't Ende

Q Zeeland BV

Nvt

nvt

vof wm de jong

Snel vakkundig advies! henri blokland is een topper!

bij grote bedragen de succesfee in overleg iets lager maken

BETA Services

Uitstekend