8.2/10
8.2/10

Henk de Boer

Goed ook telefonisch

telefonisch erg druk staat in de wacht

Rene van de Poel

Goede website en goede prijs/kwaliteit.

Niet vermelden voor 13.00u besteld volgende dag geleverd. Bij ons maandag voor 13.00u besteld en pas op zaterdag geleverd.

Aa

Ervaring !!!
Ervaring !!!
Al vaker gebeld steeds n wachttijd van n half uur of langer voor je iemand te spreken krijgt steeds weer, slechte communicatie en service als je zo met je klanten omgaat en kijk uit als t tegen zessen loopt want dan gaat de stekker eruit en wordt je NIET meer tewoord gestaan !!!
Neem gewoon personeel aan om de telefoon te bedienen !!! Dit is gewoon service voor je klanten met vragen of klachten !!!
ONZETTEND SLECHTE SERVICE NAAR JULLIE KLANTEN TOE !!!

Geen tot nu toe !!!

Heel veel zie boven

elbert Coenraadts

Niet zo goed dinsdag 27 april op de camping voor tent die ik kocht bij coppens opgezet er bleek 1 frame deel niet te passen met het dunnen stuk in het andere frame deel, onder vermelding van factuur... Niet zo goed dinsdag 27 april op de camping voor tent die ik kocht bij coppens opgezet er bleek 1 frame deel niet te passen met het dunnen stuk in het andere frame deel, onder vermelding van factuur en tel nummer gemeld van dag weggeregend om dat het defekte frame deel n 5 bovenfront L of rechts niet past ze laten je gewoon barsten

zijn er niet

snel

Richard Klijn

Voortent gekocht

duidelijke site

helaas was de door ons bestelde voortent niet meer in de kleur te krijgen die we via de site wel konden bestellen.

sven de rijck

Gewoon gekregen wat ik besteld heb, met snelle levering.

Margriet Ekkelenkamp

Super bedrijf