8.2/10
8.2/10

Fam. Raemakers

Heel goed

Goede uitlegvideo, duidelijke bestelprocedure en de leverdatum werd het pakket ook bezorgd

Michiel Vergunst

Prima ondanks verkeerde levering

Sjef Peters

Correct

Prijsklasse

Ze zijn niet telefonisch te bereiken. Ik was naar een ander gegaan, maar was duurder.

Dennis Roosengarten

Nooit meer !!in 2019 splinternieuwe hobby caravan 540 gekocht ! Alles kon alles was mogelijk… dan denk je super zaak ! Je kunt hem ophalen thuis gekomen ligt nog het afval van de stopcontacten nog... Nooit meer !!in 2019 splinternieuwe hobby caravan 540 gekocht ! Alles kon alles was mogelijk… dan denk je super zaak ! Je kunt hem ophalen thuis gekomen ligt nog het afval van de stopcontacten nog onder de banken ! Ja weetje dan heb je zoiets van je pakt stofzuiger en klaar .. door corona helaas niet veel plezier ervan gehad …
Na 2jaar en 3000km verder is hij door de as gezakt, schokbreker afgebroken ….. ma goed de caravan wordt afgesleept naar Coppens !
Meteen het eerste wat je te horen krijgt is :
JULLIE zijn door een DIEP GAT gereden …
Maar op een lengte van 540 door diep gat moet je meer schade hebben volgens andere specialisten ! Wat blijkt achteraf na foto’s terug kijken vanaf dealer tot heden heeft hij altijd al scheef gestaan ! Helaas nooit opgevallen … Alles doorgestuurd je krijgt als antwoord wat is jullie verzekering dan lossen we het op ! Er zou een nieuwe as onderkomen … ma hij is gereviseerd jaa prima hij is klaar … dan denk je ja weetje je bent blij dat je de caravan terug hebt na enkele weken !!! Wil je het neuswiel opdraaien gaat niet meer helemaal krom …. We kregen gelukkig een nieuw neuswiel vanuit hun … eindelijk opgelost !!!
Maar nooit meer coppens !!

De chocomel is lekker

Wat niet ! Zwz betere service !!!!

Dolf

50 minuten in de wacht gestaan, later medewerker gesproken, wist niets van een aanbieding die op marktplaats stond, droevenis!

Bereikbaarheid en weten wat je verkoopt

Kars Van Nus

Goede website snelle service

Cremers

Balie medewerker had geen interesse om ons te helpen we hadden interesse in een nieuwe caravan dus nooit meer COPPENS

Vriendelijke balie nedewerker

Harry Kreft

Prima, alleen passen aanbevolen accessoires niet (zie verbeterpunten)

Product op voorraad dat veel andere bedrijven niet op voorraad hadden.

Bij luifel Dorema Palma wordt safelock stormbandenset aanbevolen, deze luifel heeft hier echter geen bevestigingspunten voor. Voor niets meebesteld dus.

Wim Jansen

Snelle goede levering

Vriendelijk deskundig personeel. Snelle goede levering.

ron

Drama in communicatie

goede prijs

4 maal e-mail gezonden met de vraag klachten op te lossen. Onze caravan had wat problemen.