8.2/10
8.2/10

P.Jansen

Na het uitvoeren van een kleine reparatie ( spoelsysteem toilet ) vallend onder de garantie voorwaarden kwam ik er bij aankomst op mijn vakantie achter dat de accu ook bestemd om mijn mover te... Na het uitvoeren van een kleine reparatie ( spoelsysteem toilet ) vallend onder de garantie voorwaarden kwam ik er bij aankomst op mijn vakantie achter dat de accu ook bestemd om mijn mover te bedienen helemaal leeg was.
Ik ben bijzonder teleurgesteld in de aflevering van mijn caravan door het onderhoudsteam van Caravan bedrijf Coppens en raad dan ook een ieder aan zoek bij voorkeur naar een ander bedrijf als op zoek bent naar een caravan.

Nog niet anders kunnen ontdekken, dan snel rijk worden over de rug van klanten.

Stephanie

Ontzettend slecht. Na aankoop te snel schade aan product ontstaan. Bedrijf laat na meerdere keren mailen en verzoek om foto's te sturen, waar aan voldaan is, gewoon niets meer van zich horen. Niet... Ontzettend slecht. Na aankoop te snel schade aan product ontstaan. Bedrijf laat na meerdere keren mailen en verzoek om foto's te sturen, waar aan voldaan is, gewoon niets meer van zich horen. Niet kopen!

Een goed werkende klantenservice regelen

Van Reenen

Tevreden, tot we de camper thuis hadden en een bluts in de tafel zagen

Verkoop

Misschien een nieuw tafelblad?

B.P.B. Gebbing

Over het algemeen prima

Bezorgen via postnl chaos ruim van tevoren besteld dag vrij genomen niks nada terwijl website postnl bezoring vandaag, deel pakket dag later doos beschadigd gelukkig inhoud nog kompleet, andere doos... Bezorgen via postnl chaos ruim van tevoren besteld dag vrij genomen niks nada terwijl website postnl bezoring vandaag, deel pakket dag later doos beschadigd gelukkig inhoud nog kompleet, andere doos 3 dagen later
Mijn ervaring met postnl zodra boven 10 kg nooit op afgesproken dag

Willem Topma

Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde alles verliep zeer naar wens

Cecile

Moeilijk bereikbaar, 20 minuten onder de knop voordat ik contact kreeg

geleverde product prima
als je uiteindelijk iemand aan de lijn krijgt wordt er wel adequaat en vriendelijk gereageerd

neem een andere bezorger, het was werkelijk drama met PostNL
slechte informatie
zelfs beweren aan de deur te zijn geweest terwijl we in de kamer zaten
veel te lange levertijd; zou...
neem een andere bezorger, het was werkelijk drama met PostNL
slechte informatie
zelfs beweren aan de deur te zijn geweest terwijl we in de kamer zaten
veel te lange levertijd; zou woensdagavond geleverd worden, daar zelfs extra voor betaald en kwam uiteindelijk pas zaterdagochtend
Wat een ergernis en stress

Ch Wognum-Perre

Snelle reactie

Na online bestelling alles vlug afgehandeld

Andreas Harbers

Overzichtelijke website met ruim voldoende informatie.

Sanne Van Middelaar

We hebben een uitbouw gekocht voor aan onze voortent. We waren niet zeker of het zou passen dus we hebben de afmetingen en foto's opgestuurd en we kregen een mailtje terug dat dit de juiste uitbouw... We hebben een uitbouw gekocht voor aan onze voortent. We waren niet zeker of het zou passen dus we hebben de afmetingen en foto's opgestuurd en we kregen een mailtje terug dat dit de juiste uitbouw was voor onze tent. Erg blij mee met wat opslagruimte tijdens onze vakanties!