8.2/10
8.2/10

Tina van de Pol / Vervoe

Overzichtelijkere website maken. Zelfs als je de exacte benaming gebruikt in de zoek functie vind hij het meestal niet. En wat ook raar is, is dat niet alles op de website staat en sommige artikelen... Overzichtelijkere website maken. Zelfs als je de exacte benaming gebruikt in de zoek functie vind hij het meestal niet. En wat ook raar is, is dat niet alles op de website staat en sommige artikelen op de website duurder zijn dan in de winkel zelf. Wij wonen 2uur rijden van jullie dus kunnen we niet telkens in de auto springen als we iets nodig hebben en zijn we aangewend op de website

Wilja Micka

Zowel in de winkel/showroom als op de wesite prima informatieverstrekking

J. Dijkhuizen

Ben vriendelijk geholpen. Had 2 voortenten besteld, waarvan naderhand 1 geannuleerd. Heb netjes een creditnota ontvangen en het is ook snel verwerkt met mijn creditcard. Dus helemaal goed.

Goede service, snel en gemakkelijk te bestellen wat op voorraad is.

A.J. Buijserd

Goede ervaring met product omschrijving op de site

snelle levering van bestelling

?

George Roos

Vriendelijk, efficiënt, goed advies

Telefonisch slecht bereikbaar

Frits

Prima. Product goed en snel geleverd.

Op tijd leveren.

Mark Martin

Geleverd volgens belofte top ,

Astrid Manders

Duidelijke site snel geleverd.

Duidelijke site en super snel geleverd.

Voort

Kut bedrijf

Nee

Ja foto van het product wat je verkoopt en niet een standaard foto

Dick Bothof

Hier onze nieuwe hobby caravan gekocht en werden op een zeer prettige manier door Mark geholpen hij dacht op een positieve manier met ons mee gisteren de caravan opgehaald en weer door Mark geholpen... Hier onze nieuwe hobby caravan gekocht en werden op een zeer prettige manier door Mark geholpen hij dacht op een positieve manier met ons mee gisteren de caravan opgehaald en weer door Mark geholpen hij gaf een goede uitleg over de caravan al met al een zeer prettige ervaring met Mark en coppens werden voor de oplevering zelfs nog gebeld waar we de accu van de mover wilden hebben .op en top zaak met goede service

komen afspraken na en goede service