8.2/10
8.2/10

Nicky vingerhoets

Gewoon goed en snel geleverd producten

Martijn

Rond uit slecht

Levering was op tijd

Zorg dat uw klanten service op orde is. We zijn echt heel onbeschoft behandeld. We hadden een probleem met onze voortent en tentstokken echter liet men ons niet uitpraten over dit probleem. Er is... Zorg dat uw klanten service op orde is. We zijn echt heel onbeschoft behandeld. We hadden een probleem met onze voortent en tentstokken echter liet men ons niet uitpraten over dit probleem. Er is totaal geen enkele moeite gedaan om ons ook maar fatsoenlijk te woord te staan of te kijken naar een oplossing. Jammer maar hier gaan wij nooit maar dan ook nooit meer wat bestellen.

Anjo van der Helm

Product wat je zoekt is gemakkelijk te vinden op de site en afhandeling van het bestelde gaat soepel en snel

Assortiment wordt aangeboden tegen een scherpe prijs.

Met name van Isabella is niet alles bij u in het assortiment

D Feijer

Slecht , ongeïnteresseerd en slechte service

Keurig productie

Klantvriendelijker
Slechte service
In de winkel en na die tijd ook aan de telefoon voor info over product

Margriet Berendsen

Snelle levering maar levering niet compleet

Goede prijzen

Beter telefonisch bereikbaar zijn

Will van Dam

Geen moeite om iets te bestellen.

Bij bellen om advies wordt mijn vraag bij de gene neergelegd, die een antwoord weet. Die zou mij zeker terugbellen. Niets gehoord. De vraag was belangrijk en misschien moet ik uitwijken naar een... Bij bellen om advies wordt mijn vraag bij de gene neergelegd, die een antwoord weet. Die zou mij zeker terugbellen. Niets gehoord. De vraag was belangrijk en misschien moet ik uitwijken naar een concurrent. Ik heb de vraag dinsdag gesteld, maar nog steeds geen antwoord gekregen.

Jan

Heel goed en snelle afwerking retour goederen.

Snelle afwerking van retour goederen

Ron Peppenster

Over het geheel genomen goed

netjes gereageerd

de verzending is een ramp. tot twee keer toe het pakket gewoon aan de deur gezet terwijl we thuis waren.

Meggy van Dun

Fijn op tijd geleverd

erg vervelende website om spullen te zoeken

Arno Muller

Levering beter beschrijven, rechtstreekse levering van bijv. dorema naar klant is onduidelijk.