Sander Houtman

Professioneel en Creatief

Coolermedia haalt het beste uit je ideeën en gooit er daarna een flinke dosis magie over. Het resultaat is een uitstekende animatie, met mooie soepele animaties en duidelijke audio, die altijd een... Coolermedia haalt het beste uit je ideeën en gooit er daarna een flinke dosis magie over. Het resultaat is een uitstekende animatie, met mooie soepele animaties en duidelijke audio, die altijd een breed publiek aanspreekt. Kortom; prettige samenwerking en mooi eindresultaat.

Waldo

Goede samenwerking

Vlotte samenwerking, er wordt snel door gepakt en erg tevreden met het eindresultaat!

Michael Hesp / JLL

Cooler Media heeft voor JLL een infographic gemaakt over Rotterdam Central District

Cooler Media heeft een prachtig product opgeleverd. Belangrijker nog vind ik dat het proces zeer soepel verliep. Cooler Media had meteen een goede viasualisatie van onze ideeen en was gedurende het... Cooler Media heeft een prachtig product opgeleverd. Belangrijker nog vind ik dat het proces zeer soepel verliep. Cooler Media had meteen een goede viasualisatie van onze ideeen en was gedurende het proces zeer behulpzaam en vlot. Prima samenwerking!

RvH bv.

Zeer fijn! Innovatief en meedenkend, deze jongens kunnen alles!

Innovatief, snel, creatief, meedenkend

Vobesoft

Zeer positief

Cooler Media is een jong creatief en tegelijkertijd zeer professioneel bedrijf

Van Weert Hekwerken

Wanneer ik voor mijn bedrijf input nodig heb voor de marketing stap ik altijd naar CM toe. Dit bedrijf is nog klein, maar ik voorspel het een grote toekomst! Het heeft de juiste insteek en staat... Wanneer ik voor mijn bedrijf input nodig heb voor de marketing stap ik altijd naar CM toe. Dit bedrijf is nog klein, maar ik voorspel het een grote toekomst! Het heeft de juiste insteek en staat altijd voor me klaar. Daarnaast heeft Cooler Media een mooie, brede marketing kennis waardoor het advies kan bieden op meerdere vlakken.

Enthousiast
Staat altijd voor je klaar
Luistert goed
Brede kennis

NB Music

Klant

Erg proffesioneel, goede communicatie, betrouwbaar, goede prijs/kwaliteit verh. kortom helemaal top!

GL Projecten

Zeer gedreven young professionals, denken in vergaande mate mee met de opdrachtgever. Goede communicatie en meer dan bevredigend eind resultaat.

comunicatie, sterk design, goede na service

Copernica

Zeer professioneel