Eindresultaat
1e contact
Contact algemeen
Duidelijkheid

Kilic

De heer Dijkstra is echt een expert in zijn vakgebied. Ik ben heel goed bijgestaan door de heer Dijkstra met een goede resultaat en volle tevredenheid kan ik zeggen BEDANKT de heer Dijkstra !

Vakkundig, professioneel, vriendelijk, meedenkend en goede communicatie.

N.V.T

A.Wassink

Persoonlijk en betrokken

Openingstijden

Bert van den Burg

Mijn ervaring is positief, snelle reacties, open en transparant en fijne mensen om mee te praten.

Doorzettingsvermogen om door te blijven vragen naar de verzekeringsbedrijf

Richard

Erg fijn contact zelfs in het weekend, de adviseur luistert goed naar je verhaal en neemt de tijd voor je, je bent geen nummer.
Mijn zaak heeft 10 jaar gelopen, vanaf het begin tot het einde is...
Mijn zaak heeft 10 jaar gelopen, vanaf het begin tot het einde is alles goed geregeld.

de adviseur geeft je advies waar je daadwerkelijk ook iets aan hebt.
De adviseur heeft kennis van zaken, weet waar hij het overheeft.

naar mijn mening zijn er geen verbeter punten, ik heb het zeker als een prettige ervaring gezien, ondanks de letselschade.

Marjan

Heel goed

Altijd bereikbaar

Ik was tevreden

Hester

Hartstikke top! Erg tevreden met het beloop van het proces (ondanks dat het een tijdje duurde, wat vooral aan mezelf te wijten was). Blij met het geduld en hulp van Henk Dijkstra.

Professioneel,
Daadkrachtig.

B.M.

Prettig, zakelijk

Vriendelijk, duidelijk

Niet echt een tip. Meer de context. ik vergiste me en dacht dat de agent langs kwam (hij kwam later). Tijdens het gesprek realiseerde ik me dat ik met de schade expert te maken had.

Lizzy

Fijne, duidelijke en snelle communicatie.

Snelle en duidelijke communicatie. Geen onnodige lappen tekst maar duidelijkheid. Er werd goed geluisterd en ook de overdracht naar een andere collega verliep vlekkeloos.

Nvt

Jan Willem de Jong

Actief,accuraat zelf ondernemend, zoeken naar oplossing bij mening- verschillen en altijd goed te bereiken telefonische of per mail super !!

reeds genoemd

Hoogendoorn

Verstand van (juridische) zaken, kundig, bereikbaar