Eindresultaat
1e contact
Contact algemeen
Duidelijkheid

J.achterberg

Het bedrijf heeft mijn letselschade voortvarend en vasthoudend aangepakt. Al vanaf de intake een prettig contact gehad en tijdens de procedure werden we van alle ontwikkelingen prima op de hoogte... Het bedrijf heeft mijn letselschade voortvarend en vasthoudend aangepakt. Al vanaf de intake een prettig contact gehad en tijdens de procedure werden we van alle ontwikkelingen prima op de hoogte gehouden.

Joris Raaijmakers

Mijn ervaring met content letsel schade was erg goed. De afhandeling het contact. Ben er over te spreken.

Afhandeling

Zo door gaan

Froukje Schipstra

Dhr. Dijkstra van Content letselschade heeft, nadat mijn rechtsbijstandverzekeraar na ruim negen (!) jaar nog zo goed als niks was opgeschoten met mijn letselschade, de zaak bekeken en overgenomen.... Dhr. Dijkstra van Content letselschade heeft, nadat mijn rechtsbijstandverzekeraar na ruim negen (!) jaar nog zo goed als niks was opgeschoten met mijn letselschade, de zaak bekeken en overgenomen. Sindsdien is het in een stroomversnelling gegaan, en nu is het allemaal afgehandeld, met een ontzettend mooi eindresultaat waar ik al niet meer van durfde te dromen. Niks dan lof!

Heel duidelijk in alles, goed persoonlijk contact, heel snelle reacties op vragen/opmerkingen, achter de zaak aangaan, in mijn ogen ook heel erg verstand van zaken. Na jarenlang niks opgeschoten te... Heel duidelijk in alles, goed persoonlijk contact, heel snelle reacties op vragen/opmerkingen, achter de zaak aangaan, in mijn ogen ook heel erg verstand van zaken. Na jarenlang niks opgeschoten te zijn is mijn zaak ineens binnen afzienbare tijd afgerond, naar meer dan tevredenheid!

Ik kan niks bedenken.

L.V.Milechkina

Vanaf begin was al vertrouw met de heer Dijkstra opgebouwd welke tot het eind is gebleven. Het was heel prettig samenwerking..

Charlotte Leegwater

Mijn ervaring met het bedrijf was zeer goed. Snel geholpen op een duidelijke en vriendelijke manier.

De vriendelijkheid en hulpverlening.

Ik heb geen verbeterpunten.

N. Jbilou

Henk is een begripvolle en duidelijke expert.
Bezoek aan huis zeer prettig ervaren

Henk is een begripvolle en duidelijke expert. Bezoek aan huis zeer prettig ervaren

Huseynov

Heel profisinele bedrijf een zeer geduldige advocaat

eerlijk betrouwbaar goede communicatie heel erg veel geduld met clienten vooraal met mij

geen tot weinig

Mevr. Postma

Prettig contact, ervaren letselschadespecialist, vertrouwen en een goed resultaat.

Prettig contact met Dhr Dijkstra. Ondanks obstakels op de weg, vasthoudend om de zaak tot een goed einde te brengen en dit is gelukt.

k.zijlstra

Goede ervaring met contentletsel.nl

Familie Rensen, Silvolde

Contentletsel

Dhr Dijkstra komt zelfverzekerd en zéér kundig over. hoj ontzorgt direkt. Je hebt het gevoel dat alles nu goed komt. En dat is ook zo gebleken.