Eindresultaat
1e contact
Contact algemeen
Duidelijkheid

Mattijs

Zeer prettig contact met een ervaren letselschade specialist.

Zeer accurate correspondentie.

Gomes

Geweldig vanaf de eerste dag

Roland

Bij het eerste contact werdt er heel duidelijk uitgelegd hoe de procedure zo verlopen. Afspraken werden keurig nagekomen en de correspondentie was duidelijk.

Het nakomen van de gemaakte afspraken

N.J. Oorebeek

Snel. Correct. Duidelijk. plezierig.

Snelle actie.

van der sleen

Een prettig en aangename omgeving

goede service en klantvriendelijkheid

tgoeree

Zeer toegankelijk vriendelijk en duidelijk

van der Zwaan

Eind 2013 heb ik een ongeval gehad met uiteindelijke whiplash verschijnselen. Via een klant van mij kwam ik bij Contentletsel terecht. Dit is een juiste keuze geweest en Dhr. Dijkstra heeft mij ruim... Eind 2013 heb ik een ongeval gehad met uiteindelijke whiplash verschijnselen. Via een klant van mij kwam ik bij Contentletsel terecht. Dit is een juiste keuze geweest en Dhr. Dijkstra heeft mij ruim 2 jaar bijgestaan in deze zaak. Kenmerkend voor zijn werkwijze is een persoonlijk contact, snelle reactie, duidelijkheid, geen 9-5 mentaliteit en bovenal heel veel kennis. Een bijkomend groot voordeel is eveneens dat je geen nummer bent bij Contentletsel. Dhr. Dijkstra heeft mijn dossier naar tevredenheid weten te schikken met de verzekeraar. Als zelfstandig ondernemer, meer dan 16 jaar, kan ik Dhr Dijkstra meer dan aanraden voor een ieder die wil dat zijn/haar belangen op een juiste wijze worden vertegenwoordigd. Het feit dat ik inmiddels een klant van mij ook in contact hebt gebracht met Dhr. Dijkstra, zegt eigenlijk alles.

Kennis van zaken, snelle reactie en duidelijke communicatie.

Gerja de Bruijne

Uitstekend

Punctueel

Natasja Hes-Flierman

Zeer prettige omgangsvorm en hulpvaardigheid in een voor mij moeilijke periode. De stap van rechtsbijstand naar letselschadespecialist leek groter dan hij uiteindelijk was.

De persoonlijke benadering, meelevenheid en accuraatheid.

Misschien een 'standaard' invuloverzicht voor gemaakte kosten (bijv. reiskosten).

Jerry May Zeilstra

Henk Dijkstra gaf altijd erg snel reactie, was goed bereikbaar en erg betrokken. Ben heel erg tevreden met de uiteindelijke vergoeding.