Eindresultaat

Uitstekende menselijke eigenschappen

begrijpen en luisteren

niets

Richard van den Bosch

Dit is pas wat je noemt een uitstekend bedrijf! De service, behulpzaamheid, empathie, vakkundigheid, vastberadenheid en persoonlijke benadering is een voorbeeld voor menig ander bedrijf. Beter kan... Dit is pas wat je noemt een uitstekend bedrijf! De service, behulpzaamheid, empathie, vakkundigheid, vastberadenheid en persoonlijke benadering is een voorbeeld voor menig ander bedrijf. Beter kan je niet krijgen als je zelf tegen een muur aanloopt bij een verzekeraar, radeloos bent en zowel lichamelijk als psychisch een flinke knauw te verduren hebt gekregen. Niets dan lof!

Direct persoonlijke benadering en gevoel gehoord te worden.

Geen enkele.

Nathalie Castelijn

Heel fijn

Doorzettingsvermogen, attent

Wisseling van contact persoon had ik liever persoonlijk gehoord ipv via mail

Debby

Hebben me goed geholpen na aanrijding

Altijd netjes en oprecht

Roger Duin

Perfect

Duidelijk effectief

Anouk Meijer

Ik ben super positief over content letselschade, want ze hebben mij super goed geholpen toen ik zelf helemaal vastliep. De betrokkenheid en persoonlijke benadering zijn super, ik zou iedereen... Ik ben super positief over content letselschade, want ze hebben mij super goed geholpen toen ik zelf helemaal vastliep. De betrokkenheid en persoonlijke benadering zijn super, ik zou iedereen content letselschade aanraden!

Betrokkenheid, persoonlijke benadering, snel handelen

Ik heb geen verbeterpunten

Donovan Roubos

Uitstekend

Vastberaden

N.v.t.

Koehler

De afhandeling van mijn letselschade is perfect geregeld. In een ruim 3 jaar durend (gevecht) met de tegenpartij zijn de heren Dijkstra en van de Kerkhof er vol voor gegaan met een bevredigend... De afhandeling van mijn letselschade is perfect geregeld. In een ruim 3 jaar durend (gevecht) met de tegenpartij zijn de heren Dijkstra en van de Kerkhof er vol voor gegaan met een bevredigend eindresultaat.

De ervaring en vakkennis op het gebied van letselschade is enorm, ook het team medisch specialisten en arbeidsdeskundigen waar Content letselschade mee samenwerkt zijn echte vakmensen.

Verbeterpunten zijn er niet.

M. Bryant

Er wordt vriendelijk en helder gecommuniceerd.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Vriendelijk, goede communicatie en daadkracht.