Eindresultaat

Zeer correct en punctueel

Direct contact na vraag

Hjm Liefting

Perfect!!
Zeer goede uitleg en begeleiding

Het persoonlijk contact met Henk bij het 1ste gesprek en later nog telefonisch contact "hoe het met mij ging"vond ik zeer prettig

Zo door gaan

Petra de Boer

Vlugge hulp, goede communicatie, strakke afhandeling van zaken, geen poespas gewoon helemaal goed.

Zoals hier boven genoemd.

Zou ik zo niet weten.

M. van Eijk

Ik heb het contact met Henk Dijkstra, als zeer prettig ervaren! Een luisterend oor, spontaan en deskundig. Vond het erg prettig dat als je zoveel pijn en je ellendig voelt dat alles voor je wordt... Ik heb het contact met Henk Dijkstra, als zeer prettig ervaren! Een luisterend oor, spontaan en deskundig. Vond het erg prettig dat als je zoveel pijn en je ellendig voelt dat alles voor je wordt geregeld. Weet niet of ik dat toen had kunnen opbrengen. Mijn ervaring was dus top!

De deskundigheid en Henk stond altijd voor me klaar. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd ,uitgevoerd en altijd een luisterend oor. Werd ook zeer goed geïnformeerd over wat er op dat moment speelde.... De deskundigheid en Henk stond altijd voor me klaar. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd ,uitgevoerd en altijd een luisterend oor. Werd ook zeer goed geïnformeerd over wat er op dat moment speelde. Ook allemaal top dus.

Ik heb totaal geen verbeterings-punten. Alle lof voor Henk.

Franjo Jukic

Goede ervaring, uitstekend geholpen, het maximale eruitgehaald. Het heeft even geduurt, maar het resultaat is uitstekend.

Veel aandacht door het hele process, word snel gereageerd via e-mail en telefoon, beheersing van het vak.

Geen.

Az

Henk Dijkstra is een genie. Ik hoop op een goede opvolger, want ik begreep dat hij met pensioen gaat.

Gedreven resultaatgericht

Nee, blijf zo door gaan

Yvonne van Bezu

Zeer goede begeleiding.

Realistische benadering. De heer Dijkstra belooft geen gouden bergen.

Rose Kooijman

Op een zeer prettige manier geholpen.
Goed contact met de schadeexpert.

Goede communicatie. Huisbezoek, per telefoon, e-mail en Whatsapp

Raadslid Jaap Prent.

Zeer vriendelijk en accuraat

De vriendelijkheid en de accuratesse van uw medewerker ( de hr. Dijkstra ) is optimaal

Jaap Prent Raadslid Amstelveen

Prettig en deskundig

Ook hier, vriendelijke gesprekken met de hr. H.Dijkstra en zeer deskundig.

Nee