Nienke

De combinatie van Marije en mijn zoontje werkte erg goed. Mijn zoontje heeft relatief kort logopedie nodig gehad, dus dat werkt.

Tevreden over de snelle voortgang van mijn zoon sinds hij deze logopedie volgt

Prettig contact met zowel onze dochter als met ons. Duidelijke uitleg van oefeningen en doel van het traject.

Onze dochter heeft op school logopedie gehad, in deze behandeltijd 3 verschillende behandelaars gehad (2x een wissel)...daarin was het verschil dusdanig groot dat wij nu blij zijn dat het afgerond... Onze dochter heeft op school logopedie gehad, in deze behandeltijd 3 verschillende behandelaars gehad (2x een wissel)...daarin was het verschil dusdanig groot dat wij nu blij zijn dat het afgerond is...teveel onrust, wennen voor ene kind van 8 laat staan dat ze continu van iedere behandelaar alles aanneemt en ook daadwerkelijk gaat doen.

Gebke Derks

Ik voelde mij veilig bij haar, ik werd gehoor en gezien en serieus genomen. Er was openheid ivm het behandelen en ruimte voor eigen inbreng. Altijd bemoedigend en niet geoefend werd niet als falen... Ik voelde mij veilig bij haar, ik werd gehoor en gezien en serieus genomen. Er was openheid ivm het behandelen en ruimte voor eigen inbreng. Altijd bemoedigend en niet geoefend werd niet als falen gezien. Heel prettig in omgang!

Dianne

Als dit ter sprake zou komen en iemand is dezelfde hulp als ons nodig, zou ik haar zeker aanbevelen.

Zij werkt op een rustige, duidelijke manier. heeft kennis van zaken.
Indien het toch niet helemaal goed gaat legt ze het nogmaals uit.
De schriftelijke informatie werkt uitstekend alle...
Zij werkt op een rustige, duidelijke manier. heeft kennis van zaken.
Indien het toch niet helemaal goed gaat legt ze het nogmaals uit.
De schriftelijke informatie werkt uitstekend alle documenten die steeds worden toegevoegd aan het mapje