Compaan

Gebruikersgemak

Jan Arie van Hengel

Simpel te bedienen computer

Veel functionaliteit. Goede service. Eenvoudige gebruikersinterface

Melding ter herinnering van agendapunt verdwijnt weer van scherm na bevestiging van lezen.
Handiger in mijn opvatting is om de herinnering te laten staan tot het tijdstip van de start van het agendapunt (en geen interactie van gebruiker) .

Internet (actiz.nl)

J. Van der Knijff

We zijn blij dat mn moeder ermee overweg kan.

Fotos, dat ze ook een poosje te zien blijven. En mee kunnen kijken als beheerder

Op afstand remote control

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via collega met goede ervaringen bij zn moeder

Thea Brouwwer

Compaan heeft veel goeds bijgedragen aan het het leven van mijn 95-jarige tante, zeker in Corona tijd!

Gemakkelijk te bedienen en te bekijken. Mijn tante ontvangt nu berichten en kan die ook beantwoorden. En ze is heel enthousiast over de foto's en filmpjes.

Wij als beheerder, kunnen haar...

Wij als beheerder, kunnen haar goed helpen. Het uploaden van foto's en kleine filmpjes gaat heel vlot.

De Wifi in het verzorgingshuis waar zij woont, is niet optimaal. Wij hebben zelf een wifi versterker aangebracht. Er zijn nu weinig problemen, al denken wij dat het beter zou kunnen.

Eén...

Eén film van .... mb kan zij niet bekijken. Het was een 8 minuten durende film voor haar 95ste verjaardag. Dat was erg jammer. De film start wel op, maar laat alleen het eerste beeld zien.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Wij hadden er over positieve verhalen over gehoord van een vriendin.

In deze tijd niet makkelijk omdat wij de gebruiker geen uitleg kunnen geven.

De keren dat we kunnen beeldvelden zijn leuk en prettig omdat wij dan beter kunnen communiceren.

Weet niet omdat er te weinig gebruik van wordt gemaakt

Google

Astrid Mulder

Fantastisch

Duidelijk en vriendelijke benadering door de bedenker aan telefoon

Dienstverlening prima

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Artikel in de krant, heb ook al anderen laten kopen voor hun ouders

Jessie Hanssen

Top

Gebruiksgemak

Uploaden kost veel mb’s en gebruik app ook als je niet op WiFi zit

Collega

N. van Deventer

Ik vind het fijn om op deze manier contact te houden met mensen.

Gebruiksgemak

geen verbeterpunten

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Mijn dochter heeft het op internet gevonden.

Voor mijn moeder, positief.
Nog te kort in gebruik om uitgebreid te evalueren.

zeer gebruiksvriendelijk

iets opzoeken via google is soms lastig omdat we steeds weer in het begin scherm komen als je naar beneden wilt scrollen, ik zal namens mijn moeder hierover de helpdesk bellen.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

via een vriendin die bij Sensire werkt.

Goed in gebruik;

Eenvoudig genoeg voor mijn moeder. Verder Beeldbellen, medicijnen herinneringen werken goed. De terug-knop is heel handig. Meekijken is ook heel goed!

Nieuws zou qua opmaak nog wat duidelijker/uitnodigender kunnen zijn voor ouderen. Nu heel veel tekst op het scherm. Op ipad is de opmaak van ipad niet goed: knoppen vallen buiten het scherm. Op... Nieuws zou qua opmaak nog wat duidelijker/uitnodigender kunnen zijn voor ouderen. Nu heel veel tekst op het scherm. Op ipad is de opmaak van ipad niet goed: knoppen vallen buiten het scherm. Op android werkt dat wel goed.
Spellen kunnen niet aan of uit worden gezet. Mijn moeder speelt bijv alleen wordfeud. Eigenlijk wil ik alleen die laten zien. Instellingen door beheerder zouden nog iets flexibeler kunnen.

noordhollands dagblad artikel

Positief

Eenvoudig in gebruik

Is het mogelijk dat de gebruiker rechtstreeks kan beeldbellen ipv alleen een verzoek per mail

Artikel krant