Popkoor Pebbles

Weer een paar fijne arrangementen aangeschaft. Hopelijk vinden onze mannen deze ook fijn, de Chorus-light is soms wat te hoog voor onze bassen....

Duidelijke arrangementen, vooral d.m.v. de Vocal tracks. Supersnelle levering.

Zoals gezegd, de bassen in ons koor vinden de Chorus-light laag partij aan de hoge kant, misschien iets meer basserig?

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de mooie score. Zonder al te technisch te worden: met te lage mannenpartijen is de 'connectie' met de dames weg.... en daardoor wordt het een minder mooi arrangement. Wij schrijven bewust... Dank voor de mooie score. Zonder al te technisch te worden: met te lage mannenpartijen is de 'connectie' met de dames weg.... en daardoor wordt het een minder mooi arrangement. Wij schrijven bewust in het register dat de meeste mannen de Low partij goed aan kunnen. Heb je echte bassen, kijk dan eens naar een SATB arrangement....
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Titia

Leuk, duidelijke bladmuziek. Heel handig dat je een partituur krijgt én losse bladen voor piano of band of zang.

Snel

voor meer nummers ingezongen partijen 4 stemmig, meer aanbod voor jongeren.

Reactie ChorusOnline:

Mooie review. Dank hiervoor ! We doen onze best... er staat echt een flink aantal recente nummers op de webshop.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...

Joke Koolen

Snelle verwerking bij aankoop van een nummer

veel keuze van nummers

verzoek om meer arrangementen van liedjes van dit moment

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de mooie score. In onze catalogus staan echt heel wat recente titels,... we houden het zo goed mogelijk bij.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...

Level up

Prima arrangement voor een gemiddeld ervaren koor aangeschaft.

Complete pakket van bladmuziek en MP3.

Meer arrangementen van dezelfde artiest, zodat er meer variatie in keuze is.

Reactie ChorusOnline:

Fijne review, waarvoor dank.
We doen ons best... het kost ons team heel veel tijd om 1 arrangement te maken, dus we moeten keuzes maken....
Het kadootje voor het invullen van de review wordt...
Fijne review, waarvoor dank.

Singing Ladies

Super snel, leuke nummers

Veel leuke pop nummers

Meer musical mag van mij wel

Perfecte score, dank !!
We houden je feedback in gedachten,

Enrico Marti

Mooie toegankelijke arrangementen op maat.

Uitgebreide partijen.

Niet van toepassing.

Reactie ChorusOnline:

Leuke manier om een nieuwe week te starten. Ons team werkt iedere dag flink door om ervoor te zorgen dat koren telkens weer met hoogwaardige arrangementen aan de slag kan ! Fijn als dat gezien en... Leuke manier om een nieuwe week te starten. Ons team werkt iedere dag flink door om ervoor te zorgen dat koren telkens weer met hoogwaardige arrangementen aan de slag kan ! Fijn als dat gezien en gewaardeerd wordt !

Peter Doyle

You “feel” from the moment you hit an internet order company’s site if it is going to be a positive experience or not. Especially of course the trajectory after you place your order. This company is... You “feel” from the moment you hit an internet order company’s site if it is going to be a positive experience or not. Especially of course the trajectory after you place your order. This company is well streamlined. The prices are not low but the quality of the product is excellent.
A positive buying, delivery and after-sales service!

Good online service.

Prices are steep but you get quality.

Reactie ChorusOnline:

Thank you for your very nice words ! You're very welcome !!
We send the little gift for completing this review to your email address at once.

Zangwerkplaats Gorinchem

Wat een fijne service. De partituren zijn heel compleet zodat ze voor vele doeleinden te gebruiken zijn. Er zijn arrangementen op verschillende nivo's en bezettingen en dat is ook heel fijn.

De complete partituren met alle band en instrumentale partijen, koor partijen apart. De verschillende bezettingen en nivo's van de stukken.

Jullie zijn in prijs gestegen meen ik. In een tijd waarin vele koren struggelen om hun kop boven water te houden. Kun je over nadenken. Ik betaal nu voor een a-capella arrangement dacht ik net zo... Jullie zijn in prijs gestegen meen ik. In een tijd waarin vele koren struggelen om hun kop boven water te houden. Kun je over nadenken. Ik betaal nu voor een a-capella arrangement dacht ik net zo veel als voor een instrumentaal begeleid arrangement. Dat lijkt scheef. Er zit nogal een verschil van arrangeer nivo/stijl/kundigheid? creativiteit in de verschillende stukken.

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de mooie cijfers. Uiteraard hebben we nagedacht over de prijswijziging. Nieuwe regels in 'rechtenwereld' ... er was geen keuze voor ChorusOnline.
Het kadootje voor het invullen van de...

Karin Witkamp/vrouwenkoor refreshSing

Prachtige arrangementen, veel keuze en supersnel geleverd!!

snelle levering

Reactie ChorusOnline:

Een perfecte score voor ons team, we zijn er blij mee !!

All Xclusive

Weer twee prachtige nieuwe arrangementen!

Razendsnelle levering!

Natuurlijk zouden wij nog wel meer 6-stemmige arrangement willen (SSMMAA)

Reactie ChorusOnline:

Dat is super om te horen hoe enthousiast jullie zijn !!