Zingis

Zeer snelle levering, fijne arrangementen, niet duur

Reactie ChorusOnline:

We doen ons uiterste best om kwalitatief goede arrangementen die betaalbaar zijn te maken. Fijn dat dit goed valt bij jullie !!
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je...
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Elan Koren

Snel en duidelijk

Prima arrangementen en de ingezongen arrangementen zijn heel fijn!

Factuur mag in PDF worden gestuurd.

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de fijne feedback, die nemen we mee voor een volgende verbeterronde.

Mariska Prins

Duidelijk!

snel

Reactie ChorusOnline:

Tja, dit zijn we niet gewend... een zesje ... een dikke aanbeveling....,en geen verbeterpunten. Dan is het lastig voor ons om het cijfer helemaal op waarde te schatten.
Het kadootje voor het...

Zanggroep Heel Vocaal

Compleet, duidelijk en overzichtelijk

Veel keus!

Reactie ChorusOnline:

Kort en krachtig deze review, dank !!

Wederom een leuk arrangement van Chorus on Line

Snelle levering; compleet pakket

Geen verbeter punten nodig.

Reactie ChorusOnline:

Erg mooie review, het lijkt zo normaal deze scores maar we zijn er echt heel blij mee !!

Ingrid de Vries

Goede koorbanden, vooral de banden met vocals zijn erg prettig

Duidelijke ingezongen partijen. Studeert makkelijk

Soms tekstfoutjes in de tekst.

Reactie ChorusOnline:

Prachtige review en goede feedback... het blijft mensenwerk...we controleren alles vaak dubbel maar soms ..... helaas.. Hoe dan ook, fijne feedback en goede rapportcijfers voor het team
Het...

Bert Ricke

Altijd vlot en kwaliteit. Fijn met vocal cords!

Makkelijk zoeken

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de fijne review , je bedoelt waarschijnlijk VocalTracks...;) Hoe dan ook...

PopkoorJ2Sing

Al eerder kochten wij tot volle tevredenheid, hier nummers, nu met de vocaltracks, nog beter!

Snelheid qua aflevering en reactie op mail en leuke nummers

nee

Reactie ChorusOnline:

We gaan er van blozen hoor.... leuk om te horen die positieve feedback !!

Popkoor Pebbles

Geweldige service, en wat is dat 6-weken programma ons bevallen zeg! Iedereen die er aan meedeed vond het spannend, maar ook heel erg leuk om te doen.

Communicatie en leveringen.

nee

Reactie ChorusOnline:

Ja, dat is een schot in de roos voor alle partijen... zolang we nog niet samen kunnen/mogen zingen...gaan wij er mee door !
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je...

Popstones

Erg prettig bedrijf. Super service, snelle reactie en betaalbare arrangementen. Vocal tracks zijn briljant, veel beter en goedkoper dan laten inzingen door bijv de dirigent.

Snelle reactie e-mails. On-line aanschaf van producten super snel en meteen in de mailbox.

is persoonlijke mening, maar ik vind info over arrangementen niet altijd even overzichtelijk

Reactie ChorusOnline:

Al met al een heel goede score... het is lastig om het voor iedereen duidelijk te maken wat onze arrangementen inhouden... gelukkig heeft dat jullie er niet van weerhouden er goed gebruik van te... Al met al een heel goede score... het is lastig om het voor iedereen duidelijk te maken wat onze arrangementen inhouden... gelukkig heeft dat jullie er niet van weerhouden er goed gebruik van te maken !