Ton van Baest

Het blijft een geweldig concept, een compleet arrangement voor je koor met piano- en bandbegeleiding en daar bovenop nu ook nog de mogelijkheid voor vocal tracks. En alle arrangementen die ik tot op... Het blijft een geweldig concept, een compleet arrangement voor je koor met piano- en bandbegeleiding en daar bovenop nu ook nog de mogelijkheid voor vocal tracks. En alle arrangementen die ik tot op heden heb besteld, zijn prima zingbaar en worden enthousiast ontvangen door zowel koor als publiek.

Compleetheid van de arrangementen en de snelheid waarmee je het arrangement in huis hebt.

Wellicht nog wat meer nummers op de website laten horen, gezongen door een koor. Versterkt nog meer de herkenbaarheid van het produkt.

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de uitgebreide review en lovende woorden. We nemen de feedback mee.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Chorus jeugdkoor

Ideaal om tijdens corona op deze manier met vocal tracks te kunnen werken.

Duidelijke communicatie

Evt achtergrondinfo over het nummer meegeven?

Reactie ChorusOnline:

Een 10 voor ons team, daar zijn we erg blij mee ! Dank voor de feedback.

De Tempeliers

Al vaker een arrangement besteld bij ChorusOnline. Nu het 6-weken programma aangevraagd. Het was geen verrassing: ook nu weer supersnelle reactie en perfecte service. Wat een genot!

Supersnelle reactie op vragen

Reactie ChorusOnline:

Superleuke review... klopt, we zijn er echt voor om koren op weg te helpen met uitstekend repertoire en in tijden zoals nu zetten we onze talenten in om koren aan het zingen te houden. Dank... Superleuke review... klopt, we zijn er echt voor om koren op weg te helpen met uitstekend repertoire en in tijden zoals nu zetten we onze talenten in om koren aan het zingen te houden. Dank !!

Barbershopkoor Flevo Fun

Wow wat snel ontvang je de oefentracks en muziek na bestelling!!

Afluisteren van een song en gegeven bladmuziek

Meer songs in accappella

Reactie ChorusOnline:

Perfecte score voor ons team, dank !!!
Acappella... daar hebben we toch echt honderden titels voor jullie klaar staan... kijk even bij de filter...zet deze dan op acappella...
Het kadootje...
Perfecte score voor ons team, dank !!!

Tessa Kraus

Voor mijn middelbare-schoolkoor heeft ChorusOnline de ideale songs! Daarnaast vind ik de pianobegeleidingen heel goed gearrangeerd.
Het is ook leuk dat er een wat eenvoudiger begeleiding bij...
Het is ook leuk dat er een wat eenvoudiger begeleiding bij zit die door leerlingen te spelen is!

Professionele pianobegeleidingen en extra keyboard partijen

Ik heb geen verbeterpunten!

Reactie ChorusOnline:

Wow... geen verbeterpunten, mooie feedback en een vrijwel perfecte score.... heel fijn om dit te lezen !!

Chorus Ieper

Vlotte communicatie, toffe arrangementen

vlot en efficiënt

overzicht nummers met vocal tracks voor 6-wekenprogramma, maar werd intussen doorgestuurd.

Reactie ChorusOnline:

Mooie review voor het team, ank hiervoor !!
We werken er hard aan het onze klanten naar de zin te maken. ook in deze vreemde tijd.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen...
Mooie review voor het team, ank hiervoor !!

i.r koordirectie

Vandaag voor het eerst besteld bij Chorusline. bladmuziek ziet er goed uit, duidelijke notatie en vooral ook heel fijn dat je het als pakket kunt aanschaffen. De bijgevoegde mp3's met oefenbestanden... Vandaag voor het eerst besteld bij Chorusline. bladmuziek ziet er goed uit, duidelijke notatie en vooral ook heel fijn dat je het als pakket kunt aanschaffen. De bijgevoegde mp3's met oefenbestanden zijn ook heel goed bruikbaar. Kortom zeer tevreden..

mooi en volledig pakket voor een goede prijs

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de mooie review... een eerste ervaring met onze uitgeverij en dan meteen een goed gevoel ! Perfect.

Vocalgroup Reset

Wat reageert Chorusonline snel. Dit is prettig. Vocalgroup Reset heeft een mooi arrangement gekocht. Wij gaan er 6 weken mee aan de slag. Fijn dat Chorusonline dit mogelijk maakt. ??

Snel reageren.

Alles ging goed.

Reactie ChorusOnline:

Fijn om te horen dat onze service bevalt. We proberen de vragen van onze klanten zo snel mogelijk te beantwoorden. Geniet van het arrangement (en het 6-weken programma) !
Het kadootje voor het...

Theaterkoor 40forever

Supersnelle levering

arrangementen met mp3 , muziek ook voor combo erbij

Reactie ChorusOnline:

Perfecte score voor ons team... dank !!

Popkoor Novelty

Net een arrangement besteld. Supersnelle levering en vooraf duidelijke uitleg over U-sing project. Kosten zijn zeer redelijk en een heel mooi betaalbaar initiatief om als koor toch met elkaar te... Net een arrangement besteld. Supersnelle levering en vooraf duidelijke uitleg over U-sing project. Kosten zijn zeer redelijk en een heel mooi betaalbaar initiatief om als koor toch met elkaar te kunnen zingen. Ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

Snel, duidelijk

het is me niet altijd duidelijk of je de vocaltracks hoort die bij de vorm van het gekozen arrangement horen, dus.....als ik chorus-light bestel hoor ik dan ook het 3-stemmige arrangement?

Reactie ChorusOnline:

Uiteraard... Alle audio is exact volgens het getoonde arrangement.
Dan voor de mooie review !!

Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...
Uiteraard... Alle audio is exact volgens het getoonde arrangement.
Dan voor de mooie review !!