De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Vriendelijk ontvangst. Aardige medewerkers. Alles verliep zeer vlot (sneller dan bij de reguliere tandarts bezoekjes). Was nog geen 5 minuten binnen voor ik mee mocht. De tandarts zelf is een... Vriendelijk ontvangst. Aardige medewerkers. Alles verliep zeer vlot (sneller dan bij de reguliere tandarts bezoekjes). Was nog geen 5 minuten binnen voor ik mee mocht. De tandarts zelf is een serieuze man die erg gefocust overkomt. Prima omdat hij belangrijk werk moet gaan verrichten. Maar de sociale kant is niet zijn sterkste punt. Gelukkig wordt dit goed gemaakt door het ondersteunend personeel.

Zie hierboven

van der Meer

Zeer prettig, ondanks mijn angst

N.V.T.

William Hönen

Gezien mijn angst voor de tandarts ben ik heel tevreden over het ontvangst, de geruststelling, tekst en uitleg over de behandelingen. Het vertrouwen was er meteen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterke punten staat bij het vorige antwoord. Verbeterpunten zou ik niet weten.

Petra

Heel prettig, ik was enorm gespannen, maar voelde me echt gerust gesteld.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Verbeteren: wachttijd! Wanneer iemand al zo'n angst heeft, is het niet prettig om lang op je afspraak te moeten wachten.

Richard Dirven

Uiterst prettig

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterkste punt vond ik wel Willem Baas wat een fijne man is dat Hij heeft me enorm gerust gesteld.

brigitte de jong

Henry Bogaars

Ik ben zeer goed behandeld met het gesprek. Ik hoop dat het met de behandeling net zo gaat, dan hebben ze een dikke tien verdiend

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Wachten is altijd vervelend maar begrijpelijk

Loes Poell

Nog geen behandeling gehad, alleen gesprek(ken)

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ik moet het hele traject nog in...

Meeste medewerkers zijn aardig en geduldig. 1 receptioniste kortaf en geeft weinig ruimte voor vragen. Anesthesioloog Jens gaf een uitgebreide uitleg en stelde me op me gemak. Nazorg narcose was... Meeste medewerkers zijn aardig en geduldig. 1 receptioniste kortaf en geeft weinig ruimte voor vragen. Anesthesioloog Jens gaf een uitgebreide uitleg en stelde me op me gemak. Nazorg narcose was prettig. Ook werd ik een dag later gebeld om te vragen hoe het ging.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Er zijn meerdere receptionistes, buiten 1 zijn ze klantvriendelijk. De andere receptioniste moet echt aan haar sociale vaardigheden gaan werken, vooral omdat wij als angst patienten een hoge drempel... Er zijn meerdere receptionistes, buiten 1 zijn ze klantvriendelijk. De andere receptioniste moet echt aan haar sociale vaardigheden gaan werken, vooral omdat wij als angst patienten een hoge drempel ervaren om naar een tandarts te bellen / gaan !!

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor de feedback. We gaan dit met team patiëntenbalie bespreken want kortaf is niet zoals we willen zijn! Fijn dat u verder wel tevreden bent en we zullen de complimenten overbrengen. Zal... Dank u wel voor de feedback. We gaan dit met team patiëntenbalie bespreken want kortaf is niet zoals we willen zijn! Fijn dat u verder wel tevreden bent en we zullen de complimenten overbrengen. Zal Jens blij mee zijn! Team CDC.

C van Sluijsveld

Rustige omgeving

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback en fijn dat u ons goed beoordeelt! We willen alleen liever meer sterren voor het eindresultaat. Daar willen we graag aan gaan werken! Het helpt ons als u de tandarts... Dank u wel voor uw feedback en fijn dat u ons goed beoordeelt! We willen alleen liever meer sterren voor het eindresultaat. Daar willen we graag aan gaan werken! Het helpt ons als u de tandarts informeert over uw wensen om dit nog beter te krijgen. Daar gaan we voor! Nogmaals bedankt voor de feedback.