De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Peter waters

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

lange wachttijd tussen tijdstip afspraak en uiteindelijke behandeling ruim een uur.

Netty.wouters

Zeer goed geholpen door Koen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Spannend,maar iedereen is vriendelijk, en ook rustig,,je krijgt geen opgejaagd gevoel.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Rustig, ontspannen.je kan je verhaal doen.
Verbeterpunt???..hang iets leuks/ moois op tegenover de tandartsstoel om naar te kijken.

zeer fijn

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

zeker geen verbeter punten ga zo door

Iedereen was vriendelijk. Helaas als je heb angst wordt je niet apart behandeld. Het was, wij moeten al je tanden trekken, doei! In vervolg afspraak werd alleen over de nota (kosten en betaling)... Iedereen was vriendelijk. Helaas als je heb angst wordt je niet apart behandeld. Het was, wij moeten al je tanden trekken, doei! In vervolg afspraak werd alleen over de nota (kosten en betaling) gesproken en niet de behandeling. Dit resulteerde in een verwarring over wat ging gebeuren net voor dat ik onder narcose werd gebracht.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Meer aandacht aan patiënt en minder aan het financieele.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback. We willen hierover graag met u in gesprek. Omdat u anoniem heeft ingevuld, zouden we het op prijs stellen als u hierover contact opneemt met onze praktijkmanager. Dat... Dank u wel voor uw feedback. We willen hierover graag met u in gesprek. Omdat u anoniem heeft ingevuld, zouden we het op prijs stellen als u hierover contact opneemt met onze praktijkmanager. Dat zouden we op prijs stellen om precies erachter te komen wat bij u niet goed gegaan is. Dank u.

Uitstekend

anoniem

Fijn dat een narcose behandeling mogelijk is, alle begrip voor de angstige patiënt .

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Nemen alle tijd, stellen je gerust

Henry Bogaars

Ik wil het iedereen aanraden om naar jullie toe te gaan. Ik heb ruim 15jaar met angst voor de tandarts rondgelopen, en dat is met jullie kunnen voor 90% verholpen. Ik ga nog niet graag Marijn weet... Ik wil het iedereen aanraden om naar jullie toe te gaan. Ik heb ruim 15jaar met angst voor de tandarts rondgelopen, en dat is met jullie kunnen voor 90% verholpen. Ik ga nog niet graag Marijn weet dat jullie mij netjes en goed geïnformeerd helpen. En ik dank jullie er elke dag voor. Ik maak ook bij iedereen reclame voor jullie al weet ik niet of zij ook die stap durven te nemen. Ik ben in ieder geval 100% tevreden met al jullie hulp met een eindelijk pijnloos gebit

Gewoon prima geholpen

Reactie CDC Complete tandzorg:

Beste Henry, wat een fijn bericht zeg! Dit is precies waarom wij CDC'ers graag werken.
Jouw lach en geluk is onze passie! Dank je wel dat je dit hebt gedeeld. Team CDC

Vriendelijk

de Wit

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

alles is volgens mij oke